728 x 90

اخبار يمن,

رئیس‌جمهوریمن: یمن را تقدیم رژیم ایران نخواهیم کرد

-

عبدربه منصور هادی رئیس جمهور یمن
عبدربه منصور هادی رئیس جمهور یمن
رئیس جمهور یمن عبد ربه منصور هادی گفت یمن را به رژیم ایران و عوامل آن تقدیم نخواهیم کرد و هرگز به بنیادگرایان و تروریستها اجازه نخواهیم داد که در حال و آینده مردم یمن نقشی داشته باشند.

وی که روز چهارشنبه 8دی95 در شهر المکلا وبا حضور حاکمان محلی در استان حضرموت سخنرانی می‌کرد تأکید کرد بعد از این همه قربانی دادن امکان ندارد که پذیرای یک آینده تیره و تار با برافروختن جنگ‌هایی که پایانی بر آن نیست باشیم.

عبد ربه منصور هادی گفت: ما امروز در آستانه پیروزی بزرگی هستیم که نیازمند حمایتهای بیشتری می‌باشیم تا بتوانیم قدمهای خودمان را برای یک پیروزی کامل در تمامی استانها برداشته و به ساحل امن برسیم و کارهایی که ضروری است را در مرحله انتقالی انجام دهیم و زمینه را برای انتخابات ریاست‌جمهوری ونیز تأسیس دولت و انجام گفتگوهای ملی فراهم کنیم.

رئیس‌جمهور یمن مجدداً بر تعهد خودش در قبال مردم یمن مبنی بر عدم پایمال کردن خون شهدای آزاده تأکید کرد و گفت به تروریستها اجازه نخواهیم داد که حال و آینده مردم یمن را به تیرگی بکشانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b782d7a2-dda7-4c09-bedc-c99fc19d5056"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات