728 x 90

اخبار اعتراضى,اعتراضهاى كارگران,

تجمع اعتراضی کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد

-

تجمع اعتراضی کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد
تجمع اعتراضی کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد
صدها تن از کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد روز شنبه 4دی95 برای چهارمین روز متوالی در محل این شرکت در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالبات خود دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گفته یکی از کارگران شرکت‌کننده در این تجمع ”حدود 300نفر از کارگران واحد تولید این شرکت، از صبح شنبه در مقابل ساختمان معاونت نفتی تجمع کرده و خواستار پرداخت حقوق خود شده‌اند. کارگران این واحد از مهر ماه و کارشناسان از شهریورماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند همچنین مطالبات و تسویه حسابهای 9ماه گذشته نیز هنوز پرداخت نشده است“.
یکی دیگر از کارگران درباره وضعیت شرکت گفت ”شرکت گروه ملی صنعتی فولاد، پنج سال است که به‌حالت بلاتکلیف مانده و خواسته تمام کارکنان این شرکت تسریع در روند تعیین تکلیف آن است“.
خاطر نشان می‌شود که گروه ملی صنعتی فولاد که از قطبهای تولید فولاد کشور است در سال 89 با تولید یک میلیون و 360هزار تن محصول نهایی و 300هزار تن فولاد خام (به ترتیب 12 و 13 درصد رشد) بالاترین رکورد تولید را در کشور داشته است اما به‌رغم این رکورد تولید کارگران زحمتکش این شرکت ماهها است که از دریافت حقوق خود محروم هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63d57bea-8b18-463d-be32-def070eab7bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات