728 x 90

دخالتهای ایران,

هشدار شورای همکاری خلیج‌فارس به رژیم ایران

-

شورای همکاری خلیج فارس
شورای همکاری خلیج فارس
شورای همکاری خلیج‌فارس نسبت به مواضع خصمانه رژیم ایران هشدار داد. روزنامه الریاض چاپ عربستان سعودی خبر داد: شورای همکاری خلیج‌فارس اظهارات برخی مقامهای رژیم ایران علیه اعضای این شورا را محکوم کرد و آن را مغایر با عرف دیپلوماتیک و اصول حسن همجواری دانست. این شورا تأکید کرد سیاست رژیم ایران ناقض میثاق ملل‌متحد است که کشورها را از دخالت در امور دیگری برحذر می‌دارد.

دکتر عبداللطیف الزیانی دبیرکل شورای همکاری کشورهای خلیج‌فارس که این مواضع را اعلام می‌کرد گفت: «اعضای شورا اتهامها و توهینهای مقامهای رژیم ایران را که منعکس‌کننده مواضع سیاسی منفی این رژیم است محکوم می‌کنند».

وی افزود: «تهدیدهای مقامهای رژیم ایران علیه کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس و کشورهای منطقه، دلیلی بر خصمانه بودن مواضع این رژیم است و نیات آن را برای ادامه دخالتهایش در امور کشورهای منطقه به خوبی نشان می‌دهد».
شورای همکاری خلیج‌فارس از جامعه جهانی می‌خواهد به مسئولیت خود عمل کند و مانع از تهدید امنیت و صلح در منطقه توسط رژیم ایران شود. ‎.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/de4b4b0b-0bbe-44ba-ac76-bbaf438b37c4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات