728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,

سوز و گداز امام جمعه رژیم تهران و تبریز نسبت به تمدید تحریمها توسط آمریکا

-

آخوند امامی کاشانی-آرشیو
آخوند امامی کاشانی-آرشیو
آخوند امامی کاشانی در نمایش جمعه تهران با آه و ناله و حسرت خاصی گفت: «مثل این مسأله‌ای که درباره تمدید همون تحریم دهساله بود. دیدی چی شد؟ دهسال تحریم کردند، بعد تمدید کردند، بعد گفتند تمدید نقض توافق هسته‌یی که نیست این تمدیده؛ دهسال تمام شده شما دوباره تمدید دوباره کردید این تمدید این بمعنای تحریم نیست؟ این نقض توافق هسته‌یی نیست؟ این نقض برجام نیست؟ این‌که یک چیز بدیهی است دنیا این رو میگه شما قرار نبود اینکار رو بکنید قرار بود اگر هم شد اوباما اون تحریم رو وتو کنه چرا خودداری کردید از وتو؟! چرا اونهمه حرفهایی که زدید همه رو رها کردید؟».

آخوند مجتهد شبستری نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در آذربایجان شرقی نیز در نمایش جمعه این شهر نسبت به تمدید تحریمها سوز و گداز کرد و گفت: «در جریان تمدید این تحریم‌ها علیه ایران، اوباما به‌رغم قول وتوی هر نوع تحریم علیه ایران، با نامردی این تحریم‌ها را برای 10 سال دیگر تمدید کرد که بر اساس ماده 8 و 26 برجام نقض صریح است».

وی با حمله به آخوند روحانی خواستار از سر گیری فعالیتهای هسته‌یی شد و گفت: «مطالبه ملت قهرمان ایران این است که دستور رئیس‌جمهور به وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی درباره مقابله با نقض برجام کافی نیست، بلکه از سر گرفتن فعالیت انرژی هسته‌یی نباید یک روز هم به تأخیر بیفتد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/904d16c5-1db6-4325-bcd9-66b7a2c80b91"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات