728 x 90

سوريه,

مصاحبه سی.ان.ان با مدیر تیم های نجات در حلب سوریه

-

بمباران و درگیری در حلب
بمباران و درگیری در حلب
مدیر تیمهای نجات در حلب سوریه می‌گوید به‌دلیل شدت بمبارانها این روزها حلب هم‌چون قیامت است. هیچ وسیله‌یی برای کمک به مجروحان وجود ندارد. بخشهایی از مصاحبه وی با سی.ان.ان در زیر می‌آید.

عمر اسامه مدیر تیمهای نجات حلب: در شرق حلب همه چیز متوقف شده است تنها توپ باران، سرمای زمستان و قحطی و ترس و آدمکشی وجود دارد. نیروهای دفاع مدنی در وضعیت بحرانی قرار دارند هم‌اکنون قربانیان و مجروحانی که خوش شانس باشند به دارو و درمان می‌رسند ولی جراحی بدون داروی بیهوشی انجام می‌شود. بنابراین وضعیت هر لحظه وخیم‌تر می‌شود. هر روز بدتر از قبل است.

از محاصره حلب 105روز می‌گذرد مردم به‌شدت تحت فشار هستند... . رژیم اسد اعلامیه‌هایی را بروی مردم می‌ریخت که می‌گفت شما تنها مانده‌اید تا مجازات شوید، شما نابود خواهید شد.

این پیام روشن رژیم و روسیه است. جامعه جهانی هم تنها نظاره‌گر است. مردم می‌گویند این پیام در مسکو یا دمشق نوشته نشده است، بلکه در سازمان ملل نوشته شده است زیرا عملاً ما را تنها گذاشته‌اند.

بیش از 60جسد در خیابانهاست که ما نمی‌توانیم سراغ آنها برویم و بیرون بکشیم. هیچ‌کس نمی‌تواند آنها را بیرون بکشد، امروز برای ما مانند روز قیامت است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f504d8f-ec27-4cbb-8d8c-6d0371317423"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات