728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

سخنگوی دولت آخوند روحانی: مدیرانی که حقوق نامتعارف گرفته‌اند تنها ۴نفر هستند!

-

حقوقهای نجومی-آرشیو
حقوقهای نجومی-آرشیو
کیهان خامنه‌ای 20 آذر 95 در مطلبی تحت عنوان ”تعداد مدیران نجومی آب می‌رود می‌نویسد: «در حالی که تعداد مدیران نجومی در گزارش دیوان محاسبات حداقل 400 نفر اعلام شده که این تعداد نیز با توجه به مبنا قرار دادن دریافتی 20 میلیون تومان یک‌چهارم میزان واقعی می‌باشد سخنگوی دولت در اظهار‌نظری عجیب اعلام کرد مدیرانی که حقوق نامتعارف گرفته‌اند تنها 4 نفر هستند!».

این روزنامه در جنگ باندی با استناد به اظهارات متناقض قبلی و فعلی روحانی و دولتش، آنها را زیر ضرب می‌برد.

کیهان می‌نویسد: «گروهی از دولتی‌ها از جمله معاون اول رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت با استناد به این ادعا که پرداخت و دریافت حقوق‌ها قانونی بوده است از ریشه منکر وقوع چنین خیانتی می‌شدند و از سوی دیگر برخی مقامات دولتی از جمله وزیر صنعت و معدن نیز اصل ماجرا را طبیعی و عادی می‌دانستند که نیازی به‌سر و صدا ندارد».

این روزنامه اضافه می‌کند: «در کمتر از دو ماه پس از انتشار گزارشهای مربوط به حقوق‌های نجومی مسئولان دولتی آمارهای متناقضی از تعداد مدیران متخلف ارائه کردند که طیفی از ۱۳ نفر تا ۳۰۰ نفر را شامل می‌شد. گاهی۱۳، گاهی۴۰ و گاهی ۳۰۰ نفر؛ و جالب آن که هیچ‌یک از آنها نیز سایر آمارها را تکذیب و رد نمی‌کردند!».

کیهان خامنه‌ای سپس گفته‌های قبلی روحانی و مقامات دولت وی را نقل می‌کند و پس از آن که می‌نویسد: «به هر ترتیب آمار و ارقام رسمی اعلام شده از سوی نهادهای پیگیر ماجرا نشان از وجود حداقل 400 مدیر متخلف داشته و دارد...».
این حرف معاون آخوند روحانی را می‌آورد که گفته است: «از 397 پرونده دارای حقوق‌های بالای 20 میلیون تومان، چهار نفر حقوق غیرمتعارف داشتند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/137f7e34-8b3b-49db-9daa-90b979b472be"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات