728 x 90

سوريه,دخالتهای ایران,

نبردهای حلب سوریه و اسارت شماری از پاسداران + تصاویر

-

پایداری مردم قهرمان حلب
پایداری مردم قهرمان حلب
رزمندگان ارتش آزادی سوریه در محله‌های محاصره شده حلب، فیلمی را منتشر کردند که شبه‌نظامیان اسیر شده در محله اذاعه را نشان می‌دهند. در همین فیلم، مصطفی برو، معروف به عقاب یا ابوقتیبه از فرماندهان یکانهای ارتش آزادی سوریه اسارت پاسداران رژیم ایران را تأیید می‌کند. او بر عزم رزمندگان برای ادامه نبرد در حلب تأکید می‌کند.

ابو قتیبه:
شیرها آماده و حاضر در صحنه حضور دارند و هرگز حلب را ترک نخواهند کرد. این خاک و سرزمین به صاحب آن تعلق دارد. به خونی تعلق دارد که در راه تطهیر و پاکسازی آن ریخته شده.. بنابراین ما هرگز آن را فراموش نخواهیم کرد.. ما ان‌شاءالله ثابت قدم و پایدار باقی می‌مانیم.

از سوی دیگر بعد از آن‌که رژیم اسد و هم‌پیمانان جنایتکار آن اعلام کردند، مسجد بزرگ اموی در حلب را اشغال کرده‌اند، رزمندگان سوری با انتشار پیامی تصویری دروغهای دشمن را برملا کردند.
 


یک رزمنده:
امروز 5 شنبه 8دسامبر ما رزمندگان و مجاهدان در قلب حلب محاصره شده در داخل مسجد اموی هستیم. این پیام را به دشمن فرقه‌گرا می‌فرستیم که به دروغ اعلام کرده بر مسجد اموی مسلط شده است. ما به آنها می‌گوییم که‌ای خوکها شما اشتباه کردید و دروغ می‌گویید. رژیم اسد و تمام شبه‌نظامیان فرقه‌گرایی که با آن همراه هستند، به شما می‌گوییم که در قلب مسجد بزرگمان پایدار و مقاوم هستیم و خدا خود بالاترین یاری دهنده است.

گزارشی از محله سیف الدوله در حلب:
رژیم اسد بعد از ویران کردن محله‌های مساکن هنانو و صاخور با به‌کارگیری انواع سلاحها از جمله موشکهای خلأزا و سنگرشکن، توانست پیشروی کند.. دشمن تلاش می‌کند به مناطق غربی حلب نیز نفوذ کند اما رزمندگان هر گونه تلاش دشمن را سد می‌کنند درگیریهای شدیدی از صبح در جریان بود. شمار زیادی از نظامیان اسد و دهها تن از شبه‌نظامیان مزدور ایرانی و لبنانی و افغانی نیز به قتل رسیدند. شبه‌نظامیان از پشتیبانی فشرده هوایی روسیه بر خوردار هستند. مزدوران ایرانی و عراقی در این منطقه حضور گسترده دارند.
 


ابوطیب از فرماندهان یکانهای ارتش آزادی سوریه:
رژیم اسد بعد از شروع حملات وحشیانه هوایی و زمینی به حلب، تلاش کرد در تمامی مناطق پیشروی کند. دشمن در محله‌های صلاح‌الدین و سیف الدوله در مقابل جوانان رزمنده خیلی ضعیف عمل کرد. امروز هم با موشکها و توپخانه و هواپیما از صبح تا همین الآن در تلاش است پیشروی کند اما جوانان رزمنده، پاسخ دادند. دشمن نخواهد توانست حتی یک وجب در این خاک پیشروی کند مگر این‌که از روی اجساد ما عبور کند. ما مطلقاً حلب را به دشمن تسلیم نخواهیم کرد. ما نه تنها در برابر روسیه و رژیم ایران بلکه دنیا را هم با خود بیاورند، از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

ما هم خبرهایی درباره این‌که گویا رزمندگان گفته‌اند حلب را در مقابل خروجشان به شمال حلب یا ادلب تسلیم می‌کنند، شنیده‌ایم. اما ما می‌گوییم حلب را تسلیم نخواهیم کرد ما از روز اول، قیام نکردیم که دوباره از مواضعمان کوتاه بیاییم. همان‌طور که پیامبر اکرم (ص) فرموده است، اگر خورشید را در دست راستمان و ماه را در دست چپمان قرار دهند، تا ما این کشور را تسلیم کنیم، به خدا قسم اینکار را نخواهیم کرد. ما حتی یک نقطه را هم تسلیم نمی‌کنیم. ما این‌جا می‌ایستیم و جز یک مسیر در برابر خود نداریم، آن هم شهادت است.


ما از روز اول که به‌پا خاستیم، پایداری را تا به آخر انتخاب کردیم. تا پایداری حتی یک کودک یا یک زن یا یک مرد باقی بماند، انقلاب ادامه دارد. طبعاً ما در برخی مناطق عقب‌نشینی می‌کنیم چون دشمن با تمام توان با روسیه و رژیم ایران و تمامی ولگردهای دنیا وارد شده است. با وجود محاصره، اما ما مساحت زیادی در اختیار داریم ما پایدار هستیم و تجدید سازماندهی می‌کنیم و یک دست واحد می‌شویم.

پیام به شهروندان این است که روحیه رزمندگان عالیست و بر میدانهای نبرد مسلط هستند. به خدا قسم ناموس شما ناموس ماست به خدا قسم ما کوتاهی نخواهیم کرد تا جایی که غیرت جوانمردی در ما وجود دارد از شما دفاع خواهیم کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13990bc7-e6e0-41f9-8dbf-06c5b9bd7c0f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات