728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

واکنشهای هراس‌آلود رژیم در قبال تصویب قانون تحریمها در سنای آمریکا

-

تشنج در مجلس ارتجاع - آرشیو
تشنج در مجلس ارتجاع - آرشیو
رژیم آخوندی طی نامه‌یی به دبیرکل ملل‌متحد مصوبات اخیر کنگره و سنای آمریکا را نقض برجام دانست.
در همین حال، جلسه هیأت نظارت بر اجرای برجام به ریاست آخوند روحانی که پاسدار علی لاریجانی، پاسدار سعید جلیلی و علی اکبر ولایتی از اعضای آن به‌شمار می‌روند تشکیل شد و اعلام کرد: اجرا شدن تمدید قانون مصوب کنگره آمریکا نقض فاحش برجام است و تدابیر لازم به اجرا گذاشته خواهد شد.

سپاه پاسداران در روزنامه خود در واکنش به این جلسه با تیتر مقابله با نقض برجام در پشت درهای بسته! نوشت: جلسه دو ساعت و نیمه هم، برای تصمیم مقابله با نقض «برجام 20دقیقه‌ای» جواب نداد و از محتوای تصمیمات این هیأت خبری بیرون نیامد.

در همین حال، حملات شدید رسانه‌ها و مهره‌های باند خامنه‌ای علیه روحانی به‌خاطر تمدید 10ساله تحریمها ادامه دارد.
آخوند رئیسی، گماشته خامنه‌ای در آستان قدس رضوی، گفت: اگر دیروز تنها عده‌یی دلواپس بودند، با اتفاقات اخیر دیگر همه دلواپس هستند.

پاسدار محسن رضایی، دبیر تشخیص مصلحت رژیم گفت: برجام مانند برف در حال آب شدن است و دولت باید از آب رفتن کامل برجام و بی‌خاصیت شدن آن جلوگیری کنند.

فریدون عباسی، رئیس سابق انرژی اتمی رژیم گفت: استعفا و کنار رفتن حداقل کاری است که روحانی و ظریف می‌توانند انجام بدهند. خسارت برجام خیلی بزرگتر از تصادف دو قطار است که به‌خاطر آن مدیرعامل راه‌آهن استعفا داد.

آب نیکی، رئیس سابق مرکز توسعه سازمان انرژی اتمی رژیم گفت: دولت روحانی زیرساخت‌های هسته‌یی را منهدم کرد پلمب کردن بهتر بود از آنچه با صنعت اتمی خود کردیم بازگشت‌پذیری کذب است.

کیهان خامنه‌ای در واکنش به سخنرانی روحانی در دانشگاه تهران نوشت: «حالا که کار به اینجا رسیده و دستاورد برجام، از تقریباً هیچ به تحقیقاً هیچ تبدیل شده... حالا به جای عذر‌خواهی، به دروغ ادعا می‌کنند که همه جزئیات را با اجازه (خامنه‌ای) طی کرده‌اند!»

کیهان خامنه‌ای در مطلب دیگری نوشت: شاید بتوان از جهت دیگری برجام را بازشناسی کرد و آن خاصیت غفلت‌آفرین، اختلاف‌برانگیز، غبارافکن، غلط‌انداز و شبهه‌افکن برجام (یا برخی برجامیان) است. این ویژگی‌ها، از جمله اوصاف فتنه است. برجام، 17ماه پس از اعلام و 11ماه پس از اجرا به نقطه‌یی رسیده که می‌توان صفتی دیگر از فتنه را در آن بازشناسی کرد.»

یک روزنامه دیگر این باند به نام وطن امروز نوشت: متن قرارداد ترکمانچای را بخوانید ببینید چقدر کلمات شیرین و جملات مطبوع در آن نوشته‌اند. سراپا حسن‌نیت و مهربانی و وداد است. حالا برجام هم کمی شبیه آن است.

زاکانی، عضو سابق مجلس رژیم نیز گفت: برجام محصول مشترک روحانی و لاریجانی است و این دو باید پاسخگو باشند.

یک عضو مجلس رژیم از باند خامنه‌ای گفت: اگر کار به شورای امنیت نیز کشیده شود امکان برگشت تمام قطعنامه‌ها وجود دارد و این در حالیست که اکثر اورانیوم غنی شده را از کشور خارج کردیم، قلب راکتور اراک را جایگزین کردیم مرکز فردو را به مرکز تحقیقات تبدیل کردیم آب سنگین زیادی را از کشور خارج کردیم و در مقابل نه تنها پولهای بلوک شده قبلی را پس نگرفتیم بلکه دو میلیارد دلار دیگر را بلوکه کردند و پولهای نفت نیز مقدار زیادی برنگشته پس ما هم چرخ سانتریفیوژها و هم چرخ کارخانه‌ها و هم زندگی مردم را از کار انداخته‌ایم...

دیروز آقای رئیس‌جمهور در دانشگاه به شوخی فرمودید دوستان انقلابی دلواپس نباشند باید گفت حالا نوبت دلواپسی جنابعالی و همکاران شما خواهد بود چون چند ماه دیگر به انتخابات باقی نمانده و تعداد زیادی از وعده‌های انتخاباتی از جمله اقتصاد به مدت صد روز و وعده‌های برجام عملی نشده که در انتخابات قطعاً تاثیرگذار خواهد بود.

آخوند حمید روحانی، از مهره‌های خامنه‌ای نیز گفت: کسی که اقتصاد را فلج کرده و برنامه اتمی را تعطیل کرده، رأی نمی‌آورد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2f58c0dc-02e5-4a8d-a8bd-bdab0cc63cf7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات