728 x 90

دخالتهای ایران,

سربازگیری از زندانیان در زندان زابل برای اعزام به سوریه

-

زندان زابل - آرشیو
زندان زابل - آرشیو
رژیم آخوندی با شکست طرحهایش در مورد اعزام مزدوران بسیجی به سوریه، هم‌اکنون به سراغ زندانیان و آنهم در محرومترین زندانهای ایران یعنی زندان زاهدان رفته است.

بنا‌ به گزارشهای دریافتی به‌دستور رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان مزدوری به‌نام نجفی که اهل اصفهان است، مأمور شده است که زندانیان را برای شرکت در جنگ سوریه ترغیب کند.

در همین رابطه فردی به‌نام ”رخت افکن ”روز سه‌شنبه 16 آذر به بهانه تشکیل پرونده برای درج در سیستم کامپیوتری زندان با مراجعه به سلولهای زندانیان ابتدا مشخصات کامل زندانیان، از قبیل تأهل، فرزند و... . را از آنان می‌پرسید و در نهایت از زندانیان سؤال می‌کرد که آیا حاضرند که به‌عنوان مدافع حرم حضرت زینب برای جنگ به سوریه بروند؟ اکثریت قریب به اتفاق زندانیان به وی جواب منفی دادند.

یکی از زندانیان که شخصی حدوداً 64 یا 65 ساله به‌نام ”آدم خان براهویی” است شدیداً در این رابطه به مأمور مربوطه اعتراض کرد.

رژیم آخوندی با کمبود مزدور مواجه است و در این رابطه حتی از زندانیان 60 سال به بالا نیز نمی‌گذرد و با وعده دادن به زندانیان در مقابل بخشودگی در مورد احکام درازمدت و یا اعدام، سعی در ترغیب زندانیان برای رفتن به جبهه‌های آدمکشی در سوریه دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d0b0575-cf8d-4dc0-a5ef-e7e2dac87516"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات