728 x 90

مذاكرات هسته اي,روابط ایران آمریکا,

اعضای دولت جدید آمریکا، به‌شدت مخالف توافق اتمی هستند

-

ترامپ اعضای دولت خود را از میان کسانی انتخاب کرده که به‌شدت مخالف توافق اتمی با رژیم ایران هستند
ترامپ اعضای دولت خود را از میان کسانی انتخاب کرده که به‌شدت مخالف توافق اتمی با رژیم ایران هستند
واشینگتن فری‌بیکن گزارش داد: ترامپ اعضای دولت خود را از میان کسانی انتخاب کرده که به‌شدت مخالف توافق اتمی با رژیم ایران هستند. این نشان می‌دهد تغییرات بزرگی علیه تلاشهای دولت اوباما در حفظ توافق اتمی در راه است.

واشینگتن فری بیکن افزود: «جیمز متیس»، «مایک پومپئو» و «مایکل فلین» که علیه توافق اتمی هستند وزارتخانه‌های کلیدی را در دست گرفته‌اند. منابع مطلع می‌گویند: فلین که در جریان جنگ عراق حضور داشته، به خوبی می‌داند چگونه گروهها و نیروهای وابسته به رژیم ایران دهها تن از نظامیان آمریکا را به قتل رسانده‌اند.

واشینگتن فری بیکن همچنین نوشت: احتمالاً دولت ترامپ باید اقدام‌های دولت اوباما را در رفع تحریم‌ها و پرداخت‌های نقدی به رژیم ایران قطع کند.

سرهنگ پیترز، کارشناس نظامی فاکس‌نیوز با اشاره به حرفهای خامنه‌ای در مورد نشان‌دادن واکنش در قبال تمدید تحریمها، خطاب به سرکردگان رژیم آخوندی گفت: آنها باید بسیار بسیار بترسند، دوران موج سواری به پایان رسیده است. رژیم ایران باید این را فهم کند که اگر در دوران ترامپ به تعهداتش عمل نکند، مرتکب اشتباه شده است.

سرهنگ پیترز افزود: در سوریه، در عراق در خلیج‌فارس، در یمن در مقابل رژیم ایران می‌ایستیم. ژنرال ماتیس، وزیر دفاع دولت ترامپ، خاورمیانه را فهم می‌کند، او آنجا خدمت کرده است. او خواهان جنگ نیست ولی اگر مجبور شویم به جنگ برویم، او می‌خواهد پیروز شود. دوران موج سواری رژیم ایران به پایان رسیده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a996a354-a803-4caf-acc1-d1874739da0e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات