728 x 90

تشدید سرکوب ,

ممانعت نیروهای مزدور حراست، از روشن کردن چراغها توسط رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

-

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران
بنا‌ به گزارشهای دریافتی روز دوشنبه 15‌ آذر رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پی سرکوب روز یکشنبه، در بخش‌هایی از تهران چراغ اتوبوسهای خود را طی روز روشن کرده و با سرعت 30کیلومتر حرکت می‌کردند. ، مزدوران حراست سر چهارراهها مستقر شده و از روشن کردن چراغ اتوبوس‌ها ممانعت به‌عمل می‌آوردند. سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه طی بیانیه‌ای سرکوب اعتراضات صنفی رانندگان و کارگران شرکت واحد را محکوم کرده و به شهردار تهران و مدیریت هشدار داده است که تا دیر نشده نسبت به پرداخت تسهیلات حقه مسکن کارگران اقدام نمایند در غیراینصورت عواقب عدم پرداخت تسهیلات مسکن متوجه آنان خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود از صبح روز دوشنبه ۱۵ آذر ۹۵ تا ساعت 16 تمام سامانه‌ها و خطوط بی‌ارتی مملو از مزدوران حراست و بازرسی بوده است. نیروهای حراستی و بهره‌برداری شرکت واحد به دستور سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اجازه نمی‌دادند رانندگان شرکت واحد، چراغ روشن کنند. راننده‌هایی که با چراغ روشن تردد می‌کردند با یک دستگاه دوربین فیلم‌برداری، فیلم می‌گرفتند و به راننده‌ها می‌گفتند که باید چراغ هایتان را خاموش کنید. به نوعی عوامل مدیریت با ایجاد رعب و وحشت قصد داشتند رانندگان را از چراغ روشن کردن منصرف بکند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c11d2cc5-14c6-4e6f-b416-03f4e2dac2fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات