728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی جوانان جویای کار در دوراهک در شهرستان دیر و بهبهان

-

تجمع اعتراضی جوانان جویای کار در دوراهک بوشهر
تجمع اعتراضی جوانان جویای کار در دوراهک بوشهر
جوانان جویای کار در جنوب و مناطق نفت خیز در اعتراض به عدم استخدام خود دست به تجمع زدند.

بنا‌ به گزارشهای دریافتی جمعی از مردم دوراهک شهرستان دیر در (استان بوشهر) در اعتراض به بیکاری گسترده جوانان در شهرداری این شهر حضور یافته و خواستار بکارگیری جوانان در شرکت ملی حفاری که در محدوده شهر دوراهک قرار دارد، شدند.

لازم به توضیح است که هیچ‌یک از بومیان این شهر در این شرکت بکار گرفته نشده است.

این موضوع باعث خشم جوانان این شهر شده و در مقابل این شرکت تجمع کردند.

یکی از تجمع‌کنندگان گفت: «در رابطه با به کارگیری نیروهای بومی در دکل حفاری ۱۱۴ جمعیتی قریب به ۱۱۰ نفر از جوانان شهر دوراهک که بیکار هستند و قصد کار در این مجموعه ملی حفاری دارند و در حال حاضر حضور داشته و اسم نویسی می‌کنند که از این ۱۱۰ نفر به ما گفته شده که فقط ۱۵ نفر نیرو جذب خواهند شد».
وی افزود: «بیکاری مردم را کلافه کرده و بیکار زیاد در دوراهک داریم و جوانانی هم هستند که تشکیل خانواده داده‌اند و بیکار هستند».

همچنین بنا‌ به گزارش دریافتی از خوزستان؛ صبح روز دوشنبه 8آذر 95 جمعی از جوانان بیکار جویای کار در اعتراض به استخدام‌های غیربومی در مقابل پالایشگاه گاز بید بلند 2 تجمع کرده و درب پالایشگاه را بستند.

گردانندگان شرکتهای مشغول به‌کار در این پالایشگاه به‌علت مسدود بودن درب ورودی دستور به تعطیلی پالایشگاه داد.

یاد آوری می‌شود که 25آذر 94 اهالی روستای شهرویی از توابع شهرستان بهبهان در اعتراض به روند استخدامهای پالایشگاه بید بلند2 واقع در این شهرستان اقدام به بستن جاده منتهی به پالایشگاه کرده و سپس با مأموران انتظامی درگیر شدند که در این درگیری یک نفر از اهالی روستا کشته و دو نفر زخمی شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0fb0866b-fbbd-4cda-802b-6b7012b7c22b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات