728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,سوريه,

الشروق: پرزیدنت شورای ملی مقاومت: نزدیکی آمریکا با ”آخوندها“ بسیاری از کشورهای عربی را ویران کرد

-

کنفرانس پاریس با شرکت مریم رجوی
کنفرانس پاریس با شرکت مریم رجوی
روزنامه الشروق چاپ مصر روز شنبه ششم آذر در گزارشی از کنفرانس پاریس نوشت: «مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران گفت که ایالات متحده آمریکا در 16سال گذشته تلاش کرد که به رژیم آخوندها نزدیک بشود و تأکید کرد که این نزدیکی منجر به ویرانی بسیاری از کشورهای عربی و در رأس آنها عراق شد و باعث شد که کاملاً چشمان خود را بر روی سرنوشت سوریه ببندد».

این منبع افزود: «روز شنبه مریم رجوی در سخنرانی خود در گردهمایی سالیانه اپوزیسیون ایران در پاریس افزود که رژیم آخوندها در جریان سیاستهای اشتباه آمریکا که آن را تشویق به تشدید دست اندازیهایش کرد به دستاوردهای زیادی رسید وی تأکید کرد که خامنه‌ای به‌شدت از دولت جدید آمریکا درباره رژیمش می‌ترسد».

مریم رجوی تأکید کرد: «که مزدوران رژیم ”خامنه‌ای“ در خارجه تلاش دارند که از چرخش دولت آمریکا علیه آن جلوگیری کنند و گفت: «دلایل زیادی درباره ایستادن واشینگتن کنار رژیم آخوندها در سالهای گذشته وجود دارد از جمله موافقت با کشتارهایی که این رژیم در حق مجاهدین خلق کرد و حمایت از اقدامات مستبدانه‌یی که علیه مردم ایران انجام داد که هر روز برای اعتراض قیام می‌کردند».

مریم رجوی پرسید: «آیا سرکوب خلقهای عراق و سوریه از سوی آخوندها منجر به ظهور تشکیلات داعش نشد؟ و در پی آن نابودی کامل امنیت منطقه و سرازیر شدن پناهندگان را همراه نداشت؟».

مریم رجوی ادامه داد: «بزرگترین اشتباهی که آمریکا در منطقه مرتکب شد رفتن به‌دنبال جلب رضایت آخوندهای حاکم در ایران بود، اما آمریکا هرچه از این سیاست فاصله بگیرد ثبات و آرامش بیشتری در منطقه خاورمیانه به وجود می‌آید».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43b4c604-881d-4bfb-adbe-64a08a61608a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات