728 x 90

-

عملیات نیروهای مقاومت یمن در جبهه تعز

-

عملیات نیروهای مقاومت یمن در جبهه تعز
عملیات نیروهای مقاومت یمن در جبهه تعز
منابع نزدیک به رئیس‌جمهور یمن به تلویزیون العربیه 6 آذر 95 گفتند عبد ربه منصور هادی رئیس‌جمهور این کشور دستور داده تا نیروهای تقویتی برای حمایت از ارتش ملی و مقاومت مردمی تعز که با شبه‌نظامیان حوثی و عناصر دیکتاتور مخلوع علی عبدالله صالح درگیر هستند، به این جبهه‌ها اعزام شوند.

بنظر می‌رسد جبهه‌های نبرد در تعز در سایه ارسال تجهیزات و تسلیحات نظامی از سوی طرفین درگیری در حال شعله‌ورتر شدن است. عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور یمن به فرماندهان ارتش دستور داده که نیرو و تسلیحات و تجهیزات تقویتی به جبهه‌های استان تعز اعزام کنند. این تجهیزات شامل تانک و نفربر است. این در حالیست که درگیریها در جبهه شرقی و غربی شهر تعز جریان دارد و نیروهای دولتی به سمت آخرین مواضع شبه‌نظامیان حوثی و دیکتاتور مخلوع در بلندی سلال و پادگان تشریفات در حال پیشروی هستند.

در جبهه غربی، نیروهای مقاومت ملی در طول شب با شبه‌نظامیان حوثی درگیر شدند و تهاجم حوثیها را درهم شکستند. شبه‌نظامیان قصد داشتند پادگان دفاع هوایی و یک منطقه دیگر در شهرستان ربیعی را بازپس بگیرند.

در مقابل شبه‌نظامیان چند محله شهر را گلوله‌باران کردند.

هواپیماهای ائتلاف نیز به نوبه خود، مواضع شبه‌نظامیان و تجهیزات آنها در خیابان 50 و نزدیکی پادگان دفاع هوایی را بمباران کردند. همچنین ائتلاف عربی، بمباران مواضع شبه‌نظامیان در منطقه ساحلی مخاء در غرب تعز را از سر گرفت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0fa0bfa0-c119-4410-8cc7-4ef726efc198"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات