728 x 90

آلودگی هوا,

غلظت ریزگردها در بندرعباس به حد خطرناک رسید

-

ریزگردها در بندرعباس
ریزگردها در بندرعباس
‌به اعتراف معاون اداره محیط‌زیست غلظت ریزگردها در بندرعباس به حد خطرناک رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی ناسالم و خطرناک مردم این استان جز برای کارهای ضروری از منازل خود خارج نشوند.

گرد و غبار و باد شدید که از روز دوشنبه یکم آذرماه وارد استان هرمزگان شده، دید افقی را به 100 متر رسانده، تمام پروازهای فرودگاه بندرعباس به سایر نقاط کشور لغو یا با تأخیر انجام گرفته، تردد همه شناورهای مسافری از بندرهای استان متوقف و مدارس هم از روز دوشنبه تعطیل شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bad566d2-a33f-40cc-af0b-1413f8693975"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات