728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

حمله دادستان رژیم در مشهد به آخوند روحانی

-

آخوند روحانی رئيس جمهور نظام و غلامعلی صادقی دادستان رژیم در مشهد
آخوند روحانی رئيس جمهور نظام و غلامعلی صادقی دادستان رژیم در مشهد
در ادامه مخاصمات باندی، دادستان رژیم در مشهد از لغو سخنرانی نایب‌رئیس مجلس ارتجاع دفاع کرد و با حمله به آخوند روحانی گفت: «برای پیشگیری از جرم اجازه نمی‌گیریم».

روزنامه حکومتی خراسان روز پنج‌شنبه، چهارم آذر نوشت: «غلامعلی صادقی، دادستان مشهد، گفت: «ما چه قبل از وقوع جرم و چه بعد از وقوع جرم به تکلیفی که داریم عمل می‌کنیم و از هیچ کس هم لازم نیست اجازه بگیریم و این اجازه را قانون به ما داده است».

صادقی، دادستان رژیم افزود: «من و شما هم نه می‌خواهیم رئیس‌جمهور شویم و نه می‌خواهیم رئیس‌جمهور تعیین کنیم… برای همین هیچ وقت این دغدغه را نداریم که چه بکنیم تا در انتخابات آینده رأی بیاوریم».

وی افزود: «ما پشیمان نیستیم و این مسیر ماست که شروع کردیم و ادامه می‌دهیم و به آنهایی که دنبال رأی و انتخاب و موقعیت هستند هم تبریک می‌گوییم، اما بیایند به سراغ معضلات و مشکلات مردم و آنها را حل کنند.»

وی تأکید کرد که مردم «گول فریب‌کاریها» و «جوسازی‌ها و شانتاژها» را نمی‌خورند و «اگر برخی می‌خواهند در هر منصبی باشند با خدمت و تلاش می‌توانند رأی مردم را کسب کنند».

به دنبال لغو سخنرانی علی مطهری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع در مشهد در روز اربعین، آخوند روحانی از وی دفاع کرد و لغو سخنرانی وی را مایه شرمساری نامید، همچنین 154تن از اعضای مجلس ارتجاع به لغو سخنرانی وی اعتراض کردند.

در مقابل آخوند صادق لاریجانی، رئیس قوه قضاییه رژیم، روز چهارشنبه آخوند روحانی را به‌دلیل دفاع از علی مطهری زیر ضرب برد.

از سوی دیگر علیرضا رشیدیان، استاندار رژیم در خراسان رضوی، روز سه‌شنبه، دوم آذر، گفته بود که دادستانی مشهد بر اساس نامه‌یی از اطلاعات سپاه، جلسه سخنرانی نایب رئیس مجلس را لغو کرده است.

رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران، نیز روز چهارشنبه هدف از ارسال این نامه را «احتمال طرح بیاناتی» توصیف کرد که «می‌تواند بستری برای جنجال‌آفرینی و سوء‌استفاده در استان فراهم کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7faf789-3f02-4b0f-b1ea-6020af557a9d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات