728 x 90

اختلاس عوامل رژيم,

جزئیات تازه‌یی از فساد و چپاول رحیمی، رحیم مشایی، وزارت اطلاعات، استاندار رژیم در تهران و باهنر

-

دادگاه اختلاس نجومی
دادگاه اختلاس نجومی
در جریان تشدید بحران و جدال باندهای رژیم، پرده دیگری از ابعاد دزدی در بالاترین سطوح نظام کنار رفت. و جزئیات تازه‌یی از فساد و چپاول رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد، اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر احمدی‌نژاد، وزارت اطلاعات، استاندار رژیم در تهران و باهنر نایب‌رئیس مجلس آخوندی برملا شد.
به‌دنبال اظهارات معاون پیشین استانداری رژیم در جلسه محاکمه خود مبنی بر دریافت رشوه و پرداخت آن به استاندار، مرتضی تمدن استاندار رژیم در تهران آشکارا به دریافت رشوه اذعان کرد.
وی گفت: «... از وقتی که آقای «ی. د» معاون فنی و عمرانی استانداری تهران شد، مبالغی از زمان استانداران قبلی در اختیار دفتر استانداری قرار داشته و اینها جنبه هدیه از سوی افراد خیر را داشته است.
یکی از متهمان دیگر، که از وی به‌عنوان جعبه سیاه پرونده بیمه نام برده شده است، گفت: ۱.۵میلیارد به حساب شخصی رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد، که آن وقت رئیس سابق دیوان محاسبات بود، ریخته است.
وی افزود: فردی که خود را از نزدیکان محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد، معرفی می‌کرد. یک بار بابت حل یک مشکل، 500 میلیون تومان و بار دیگر یک میلیارد و 500 میلیون تومان گرفت تا یک مشکل را حل کند اما کاری نکرد.
این متهم در بخش دیگری از سخنانش گفت: رحیمی چند چک سفید و کپی را به من داد و خواست روی آنها اسامی افرادی از جمله اسم رحیم مشاعی را که در دولت حضور داشت بنویسم.
وی گفت: جمعاً بیش از 12میلیارد تومان چک دادم 2میلیارد تومان به‌صورت نقدی از من گرفت، همچنین یک دستگاه خودروی لندکروز را به اسم مرتضی تمدن استاندار تهران از من گرفت. ساختمان ولنجک که به او دادم نیز حدود 6میلیارد تومان ارزش داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d6615bec-a9bc-4e4f-bf91-27f5d1eb78a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات