728 x 90

شكنجه زندانيان,

تشدید فشار بر زندانیان گوهردشت در فصل سرما

-

زندن گوهر دشت
زندن گوهر دشت
گزارشهای رسیده از زندان گوهردشت حاکی است با وجود آن که هوا بسیار سرد شده است، نه تنها پنجره‌های کلیه بندهای آن زندان، فاقد شیشه می‌باشد و زندانیان مجبورند که با کارتن و نایلون، راه ورود سرما به داخل اتاقها و سالنها را بگیرند، دژخیمان حتی سیستم گرمایشی آن زندان را نیز هنوز بکار نینداخته‌اند.

در همین حال دژخیمان زندان برای تشدید هر چه بیشتر فشار بر زندانیان، امسال حتی از اخذ لباسها زمستانی نیز، زندانیان را محروم ساخته‌اند و تاکنون اجازه ارسال لباسهای زمستانی، توسط خانواه‌های زندانیها را نیز نداده‌اند.

بهانه‌ای که دژخیمان محمد مردانی و داریوش امیری، برای ایجاد فشار و عدم تحویل لباسهای زمستانی زندانیان اعلام کرده‌اند، جلوگیری از ورود مواد مخدر به زندان است و این دجالگری در حالی است که بر اساس گزارشات موثق متعدد، که توسط زندانیان نوشته و منتشر شده، عامل اصلی ورود مواد مخدر به زندان، عوامل تحت هدایت داریوش امیری هستند.

داریوش امیری در سمت معاون داخلی زندان از کلیه امکانات خود برای ورود و توزیع مواد مخدر در زندان در سالهای گذشته تاکنون استفاده کرده و هم‌اکنون نیز توزیع هر گونه مواد مخدر در زندان گوهردشت تحت اشراف و نظارت این دژخیم می‌باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/67ad7aa0-d142-4cef-bb90-47f10157c508"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات