728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی دانشجویان دختر خوابگاه موسوم به چمران دانشگاه تهران

-

تجمع اعتراضی دانشجویان دختر خوابگاه چمران دانشگاه تهران ۲
تجمع اعتراضی دانشجویان دختر خوابگاه چمران دانشگاه تهران ۲
بنا‌ به گزارشهای دریافتی سه‌شنبه شب ۲ آذر ۹۵ گروهی از دانشجویان دختر خوابگاه موسوم به چمران دانشگاه تهران، در اعتراض به ساعتهای رفت و آمد به خوابگاه و همیچنین طرح سرکوبگرانه حجاب اجباری در محدوده خوابگاه اقدام به تجمع در محوطه خوابگاه کردند.

این تجمع تا پاسی از شب هم‌چنان ادامه دارد و هیچ‌ کدام از ایادی رژیم جوابی به خواسته‌های دانشجویان نداده‌اند.

خواسته‌های دانشجویان عبارتند از:
۱- رفع محدودیت ساعت ورود و خروج، برداشته شدن فرآیندهای تعهد و تماس با والدین و برقراری امنیت با افزایش ساعت کاری سرویس‌ها، احداث خط اتوبوس و تاکسی

۲ - احترام به حریم خصوصی دانشجو و برداشتن بنر توهین‌آمیز عفاف و حجاب از مقابل درب گیت ورودی

۳ بهبود کیفیت غذای دولتی سلف خوابگاه به‌جای توزیع غیرموجه غذای خانگی
 
 


خاطرنشان می‌شود هفته گذشته نیز دانشجویان دختر خوابگاه موسوم به چمران علیه اقدامات سرکوبگرانه و کمبودهای صنفی این خوابگاه دو شب تجمع اعتراضی برپا کردند.... و نسبت به تهدیدات باندهای حکومتی برای جلوگیری از اعتراضات دانشجویان بیانیه‌یی نیز صادر کردند.... و اعلام کردند.... به اعتراضاتشان ادامه خواهند داد.

این دانشجویان 17 آبان، نیز نسبت به وضعیت خوابگاه اعتراض کرده و با سر دادن شعارهایی خواستار رسیدگی سریع به مشکلاتشان شدند.

دانشجویان شعار می‌دادند «رئیس کل خوابگاه همین وقت همینجا»
دانشجویان خواستار پاسخگویی و استعفای اسماعیلی رئیس خوابگاه دانشگاه و باقری معاون وی شدند.

دانشجویان همچنین شعار می‌دادند رئیس بی‌کفایت استعفا استعفا

دانشجویان اعلام کردند.... تا رسیدگی و تعیین تکلیف خواسته‌هایشان به تجمع اعتراضی ادامه خواهند داد. دانشجویان دختر این خوابگاه نسبت به اقدامات سرکوبگرانه مزدوران حراست برای خاموش کردن صدای دانشجویان اعتراض داشتند و اعلام کردند.... که تجمعات اعتراضی صنفی از جمله حقوق انسانی آنهاست. این خواسته مورد حمایت سایر دانشجویان دانشگاههای کشور است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/61b80b54-e071-47a5-b90a-5a696385bc04"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات