728 x 90

اخاذى از مردم,

اعتراف به سرگردانی زوار بدون آب و غذا و سرپناه در بیابانهای مرز مهران

-

سرگردانی زوار بدون آب و غذا و سرپناه در بیابانهای مرز مهران
سرگردانی زوار بدون آب و غذا و سرپناه در بیابانهای مرز مهران
روزنامه باند رفسنجانی روحانی به نام مردم‌سالاری 2آذر95 به‌رغم تبلیغات گوشخراش دولت آخوند روحانی، به وضعیت نابسامان مرز مهران و مشکلات اولیه زا‌ئران اعتراف کرد و نوشت: «مرز مهران به علت فقدان امکانات لازم از هر نظر برای پاسخگویی به زائران به مشکل خورده است. هزاران نفر از زائران اربعین حسینی که در مرز مهران حضور داشتند که به علت نبود امکاناتی از جمله سرپناهی هر چند محدود و کوچک، آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی، آواره بیابانها شده بودند و مجبور بودند شب را در شرایط بسیار سخت گذران کنند.»

این روزنامه در ادامه می‌نویسد: «فقدان امکانات لازم در مرز مهران به حدی رسیده بود که زوار بدون آب و غذا و سرپناه در بیابانها سرگردان شده بودند. بسیاری از مردمی ‌که به امید زیارت اربعین عازم مهران شده بودند، ناچار شدند به‌خاطر بی‌تدبیریهای صورت گرفته و بسته شدن مرز مهران.. به شهرهایشان بازگردند.»

لازم به توضیح است که این وضعیت اسفناک که روزنامه باند روحانی به آن اعتراف می‌کند، قطعاً تمام مسأله نیست، از جمله به درگیری نیروی انتظامی و سپاه با مردم رها شده در مشکلات، و دستگیری تعدادی از آنها اشاره هم نشده است. تازه‌ این وضعیت، به‌رغم اخاذی‌های بالایی است که رژیم آخوندی از زائران کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a70d4009-6063-44f3-b24d-edbfe846a096"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات