728 x 90

سوريه,

تلویزیون سی.ان.ان: بیمارستانهای حلب، هدفی مرگبار (کلیپ + تصویر)

-

بمباران حلب
بمباران حلب
بیمارستانها در شرق حلب تبدیل به اهداف مرگبار شده‌اند. مردم می‌ترسند مجروحان را به بیمارستان ببرند.
 
 
گزارشی از سی.ان.ان 1 آذر 95:
در سوریه 250 هزار نفر در شرایطی قرار دارند که نه غذایی دارند و نه دارویی، سازمان ملل‌متحد می‌گوید نیروهای رزمنده در حلب در اساس با طرح کمک‌رسانی موافقت کرده‌اند ولی رژیم سوریه و روسیه با آن موافقت نمی‌کنند.
فقط در روز جمعه 46 نفر آنهم در چهارمین روز حملات بی‌رحمانه دولت اسد کشته شده‌اند، فیلمهایی را نشان می‌دهیم که کاملاً ناراحت‌کننده است. نفرات تیم نجات در حال تلاش برای بیرون آوردن دختر بچه‌ای از زیر آوارها می‌باشند. این صحنه‌های بی‌رحمانه در حلب عادی شده‌اند.
 
 
نیمی از بدن کودک در زیر آوار گیر کرده است ولی او هم‌چنان آرام است و به نظر می‌رسد که این بچه شوکه شده و تقریباً بی‌حس است.
 

خبرنگار سی.ان.ان از استانبول ترکیه گزارش می‌دهد:
بسیار وحشتناک است، به‌خاطر داشته باشید این بچه‌ها در شرایطی بزرگ می‌شوند که هیچ‌وقت چیز دیگری ندیده‌اند. آنها زندگی قبل از بمباران هواپیماها را به‌خاطر نمی‌آورند، خانه‌ها، مدارس و بیمارستانهای آنها نابود شده و دوستان و والدین آنها کشته می‌شوند.
 
 
1086 نفر کشته شده‌اند که شامل 231 کودک می‌باشند. در ماه سپتامبر 96 کودک در کمتر از یک هفته کشته شدند. اینها خانواده‌هایی هستند که از هم پاشیده‌اند، این یک قتل‌عام است که در جریان است.
من با دکتری درشرق حلب صحبت کردم در آن زمان او گفت از میان 9 بیمارستان در این منطقه که دارای بیش از 250 هزار نفر جمعیت می‌باشد 4 بیمارستان باقی مانده است.
منابع پزشکی می‌گویند تمامی مراکز رسیدگی به آسیب دیدگان در این منطقه از بین رفته‌اند. آنها تجهیزات ندارند، به‌دلیل آن‌که ضایعات بسیار بالا بوده و دهها بمب بشکه‌یی روی این مراکز درمانی ریخته شده است.
وضعیتی که شما در شرق حلب دارید این است که بیماران حتی اگر مریض باشند یا مجروح، می‌ترسند به بیمارستانها بروند زیرا بیمارستانها هدف آتش توپخانه و بمبهای بشکه‌یی قراردارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ecbee27b-5698-419b-9289-90d617a57597"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات