728 x 90

-

پس‌لرزهٴ شجاعت دانشجویان گرگان در بدنهٴ نظام ولایت‌فقیه!

-

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی گرگان،
تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی گرگان،
در اوایل آبان‌ماه بود که دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی گرگان، در نمایشی که بسیجی‌ها راه انداخته بودند به نام «تریبون آزاد»، دستگاه مزدوران را بهم زدند؛ آنجا که یکی از دختران دانشجو پشت تریبون رفت و به‌روشنی گفت مسبب همهٴ بدبختیهای کشور آخوندها هستند که به نام اسلام هر کاری می‌کنند.

چندی بعد در همان دانشگاه، مناظره‌یی بود بین دو مهرهٴ رژیم که هر دو عضو پیشین مجلس ارتجاع هم هستند. یکی از این مهره‌های رژیم، یعنی اکبر اعلمی آب پاکی را روی دست رژیم ریخت و به‌روشنی به دیکتاتوری و فساد آخوندها و شخص خمینی و خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: «وعده‌هایی که امام دادند چی شد!؟ چرا ارزش پول ما کمتر از همه شده!؟ چرا وعده داده شد اگر حکومت دست امام باشد همه چیز درست می‌شود، پس چی شد!؟ ای امام، وعده‌هایی که دادی چی شد!؟ آهای علما وعده‌هاتون چی شد!؟»

این عضو مجلس ششم ارتجاع، در ادامه صحبتهاش دجالگری و دروغهای خمینی قبل از انقلاب را هم رو کرد و گفت: «امام قبل از انقلاب گفت: تریبون را برای چند ساعت در روز، فرهنگ را 10 تا ۲۰ سال در اختیار ما قرار دهید، اگه نتوانستیم فرهنگ را درست کنیم، خودمان می‌رویم. حالا نه تنها 10-15سال، الآن 37سال است که کل کشور در اختیار شما قرار دارد، 100 شبکه رادیویی و تلویزیونی، ماهواره‌ای، بین‌المللی و استانی به‌طور کامل در اختیار شماست. تریبونهای نماز جمعه، مساجد، حوزه‌های علمیه، مدارس و دانشگاهها دست شماست؛ سالانه میلیاردها بودجه فرهنگی در اختیار دارید، چرا نتوانستید فرهنگ را درست کنید که این فرهنگ مانع وقوع فساد در جامعه شود؟»

اکبر اعلمی مهرهٴ نظام آخوندی، در ادامه صحبتهاش در دانشگاه منابع طبیعی گرگان، به دیکتاتوری در نظام ولایت‌فقیه هم اعتراف کرد و گفت: «در رأس حکومت چه کسی ولایت مطلقه فقیه است؟ روسای قوا را چه کسی انتخاب می‌کند؟. چرا همه باید از فیلتر روحانیت بگذرند و چرا انتخاب مردم را محدود می‌کنید؟ آیا کاری که شورای نگهبان انجام می‌دهد سلب آزادی نیست؟ تا وقتی در این کشور شورای نگهبان به‌جای مردم تصمیم بگیرد... معلوم است که باید در کشور فساد وجود داشته باشد».

حالا سؤال این است که چه شده که درونی‌ترین مهره‌ها و کارگزاران خود رژیم، که 37سال در تمام جنایات و دزدیهای آخوندها شریک بودند، یکباره می‌آیند و این‌طور به حقایق دیکتاتوری ولایت‌فقیه اعتراف می‌کنند؟

پاسخ را می‌شود در 2 محور داد:
وضعیت بحرانی رژیم پس از زهر خوری که این‌طور تشتت و بحران را در درون رژیم بالا برده است.

شجاعت خود بچه‌های دانشگاه منابع طبیعی گرگان که 3هفته قبل، بساط بسیجیها را بهم زده بودند و در همان نمایش، عامل تمامی جنایات و فساد را، ولی‌فقیه و نظام آخوندی عنوان کرده بودند.

بله، این نمونه نشان می‌دهد که به‌ویژه در شرایط ضعف و زهرخوردگی رژیم، وقتی دانشجوها در برابر مزدوران می‌ایستند، تلاطم در درون رژیم را بیشتر می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b8e0890c-0449-440a-a074-535ee26c313a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات