728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,فساد اقتصادى,

حمله شدید آخوند یزدی به آخوند روحانی در دیدار با سرکرده بسیج

-

آخوند محمد یزدی
آخوند محمد یزدی
سرکرده بسیج پاسدار نقدی روز 28آبان 95 در قم با آخوند یزدی دیدار کرد. یزدی در این دیدار روحانی و دولتش را زیر ضرب گرفت و گفت: «برخی ضعف مدیریتی را به گردن تحریم می‌اندازند»

وی درجای دیگری از حرفهایش دولت روحانی را به غرب‌زدگی متهم کرد و گفت: «متأسفانه در دولتهای گذشته و فعلی شاهد تفکراتی غربی هستیم که ریشه در عمق ذهن برخی مسئولان و کارگزاران دارد که حتی اگر دستشان برسد ذهن جوانان ما را غیراسلامی بار می‌آورند.»

یزدی به رویکرد اقتصادی روحانی نیز حمله کرد و گفت: «جهانی شدن به‌معنی مخالفت صریح با تأکیدات امام و رهبری در توجه به اقتصاد مقاومتی است... . امروز به‌دلیل واردات انبوه وسایل آرایشی و برخی واردات غیرضروری، شاهد تغییر سبک زندگی هستیم که ناشی از همین تفکرات جهانی شدن یعنی همان تفکر رابطه با آمریکا است.

وی سپس خطاب به دولت روحانی گفت: «به دولت می‌گویم که باید به جای خام فروشی به محصولات داخلی توجه بیشتری کرده و به جای واردات به صادرات محصولات کشاورزی توجه کنند…
متأسفانه برخی هنوز ”تحریم، تحریم“ می‌کنند و به جای توجه به ضعف مدیریتی، گناه را به گردن تحریم می‌اندازند چرا که دنبال اداره راحت و فعالیت‌های روزمره فعالیت‌های خود هستند.»

یزدی سپس به صراحت روحانی را متهم کرد که دنبال فعالیتهای انتخاباتی خود در نمایش انتخابات آتی رژیم است. «هنوز یک سال به انتخابات مانده، عده‌یی دنبال انتخابات بودند»
یزدی در آخر صحبتهایش روحانی را نوکر بیگانه خواند و گفت: «ارتباط با دنیا خیلی خوب است، آنچه بد است، نوکری بیگانه است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/691c610d-8085-4db6-bc47-167c4b6be1d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات