728 x 90

اخبار اعتراضى,

درگیری اهالی شهرک زیتون در سرخه حصار کرج با مأموران سرکوبگر انتظامی

-

تجمع اعتراضی اهالی شهرک زیتون در سرخه حصار کرج
تجمع اعتراضی اهالی شهرک زیتون در سرخه حصار کرج
بنا‌ به گزارشهای دریافتی روز دوشنبه 24آبان اهالی شهرک زیتون در سرخه حصار کرج با دو هزار تن از مأموران شهرداری و انتظامی و یگان ویژه که قصد تخریب خانه‌هایشان را داشتند درگیر شدند.

ساکنان شهرک زیتون می‌گویند ساعت 4 صبح روز دوشنبه ۲۴ آبان، نیروهای شهرداری با همراهی نیروهای انتظامی به این شهرک واقع در سرخه حصار حمله کرده و با اهالی این شهرک درگیر شدند. در جریان این درگیری تعدادی از مردم زخمی و به گفته شاهدان یکی از اهالی کشته شده است.

احمدیان یکی از ساکنان شهرک زیتون گفت: ساعت 4 صبح بود که به شهرک حمله کردند... تمامی ماشین‌های مردم را خرد کردند.. و مردم را کتک زدند. مردم در برابر آنها مقاومت کردند.. اما چون آنها مسلح بودند مردم توانی برای جلوگیری از آنها نداشتند. مأموران یگان ویژه از طرف شهرداری بودند. 40 تا 50 اتوبوس را آورده بودند تا مردم را منتقل کنند. بعد از درگیری ، مجروحان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

خانم احمدیان یکی دیگر از مجروحان می‌گوید به واسطه ضربه محکمی که به چشمش خورده و خون مردگی، در بخش چشم پزشکی بیمارستان امام حسین (ع) به‌سر می‌برد.

وی افزود اطلاع دقیقی از تعداد زخمی‌ها ندارم. بخشی از زخمی‌ها را به بیمارستان امام منتقل کرده‌اند و ما دو نفر را به بیمارستان امام حسین آوردند.

این ساکن شهرک گفت: مردی 50سال در میان زخمی‌ها بود که از شدت جراحت بیهوش بود. تمام سر و صورتش خون‌آلود بود و فکر نمی‌کنم که زنده مانده باشد.

احمدیان از بسته بودن راه ترکمن‌ده خبر می‌دهد و می‌گوید: مسیر ترکمن‌ده از زمینهای ما رد می‌شود. ما سال‌هاست که در این منطقه زندگی می‌کنیم و 30سال است که داریم داد می‌زنیم ولی کسی صدای ما را نمی‌شنود. این زمینها سند شش دانگ دارد و ما قانونی در این مکان زندگی می‌کنیم.

او می‌گوید: حضور 2هزار مأمور در ساعت 5 صبح در شهرک نشان می‌دهد که حکم قانونی برای تخلیه نداشته‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/98e258b4-cff2-4dd2-93ae-54b74835f9ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات