728 x 90

اخبار امريكا,

اعضای احتمالی تیم شورای امنیت ملی دونالد ترامپ چه کسانی خواهند بود

-

رودی جولیانی
رودی جولیانی
سی.ان.ان طی گزارشی اعضای احتمالی تیم شورای امنیت ملی دونالد ترامپ را معرفی کرد.

سی.ان.ان:
رئیس‌جمهور منتخب یک کابینه کاملاً جدید برای معرفی دارد. او ممکن است به کسانی که وفادار به او بودند بیشترین امتیاز را با معرفی تیم خود بدهد.

جیم شوتو خبرنگار امور امنیتی سی.ان.ان:
مشاور ترامپ و شهردار سابق نیویورک رودی جولیانی اکنون به هدایت تیم انتقالی ترامپ کمک می‌کند.

رودی جولیانی: «دونالد دوست 28ساله من بوده است تمامی کاری که من برای او کردم به‌خاطر وفاداری و دوستی من به او بوده است، من می‌توانم پیش‌بینی کنم که او چه رئیس‌جمهور بزرگی خواهد بود. من خوشحالم که می‌توانم نقش کوچکی داشته باشم».

قبل از انتخابات دهها مقام شورای امنیت ملی و کارشناسان در دو نامه جداگانه اعلام کرده بودند که آنها هیچ‌گاه برای دولت ترامپ کار نخواهند کرد ولی منابع به سی.ان.ان گفتند بسیاری از افراد برگشتند. هنوز درونی‌ترین حلقه شورای امنیت ملی ترامپ با مشاورانی هدایت خواهد شد که از او در قدم اول حمایت قاطع و زود هنگام انجام دادند:
رودی جولیانی یکی از این افراد است.
جولیانی احتمالاً به‌عنوان وزیر امورخارجه، رئیس دفتر یا دادستان کل انتخاب خواهد شد. او روز پنجشنبه به سی.ان.ان در مورد دادستانی کل گفت:
من قطعاً دارای انرژی این کار می‌باشم و هیچ‌کسی بهتر از من وزارت دادگستری را نمی‌شناسد.

سناتور جف سشنز از جمله کسانی بود که قاطعانه از دونالد ترامپ حمایت کرد. او احتمالاً یکی از مشاغل عالی از جمله وزارت دفاع را عهده‌دار خواهد بود.

ژنرال مایکل فلین نیز با همه توان از دونالد ترامپ حمایت کرده و در سراسر کارزار انتخاباتی در کنار او بود. او کاندیدای یک موضع عالی از جمله مشاور امنیت ملی خواهد بود.

مواضع جدید مشاوران امنیت ملی دونالد ترامپ به جهان علائم آشکاری در مورد سیاست خارجی جدید او خواهد فرستاد. آنها افرادی با سوابق معمولی نیستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/455f0f68-aa7d-4799-8a55-791473d2b550"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات