728 x 90

اينترنت,

«پیامدهای نامطلوب» برای نظام!

-

فضای مجازی
فضای مجازی
در حالی همهٴ جهان به‌دنبال گسترش و ارتقای فضای مجازی برای پیشرفت هرچه بیشتر در امر ارتباطات هستند، در ایرانِ زیر حاکمیت آخوندها، فضای مجازی یکی از نگرانیهای جدی سران نظام است و عجیب این‌که واژه «فضای مجازی» را همواره همراه با دو واژه «دشمن» و «جوانان» به‌کار می‌برند. برای نمونه، به‌تازگی آخوند حاجتی، نمایندهٴ خامنه‌ای در اهواز به صحنه آمد و گفت: «امروز دشمن در پی آن است تا با استفاده از فضای مجازی موجبات انحراف اعتقادی و اخلاقی جوانان را ایجاد کند و مقابله با این تهدید، از جمله مهمترین کارهایی است که باید انجام شود».

روز 21 آبان هم، آخوند احمد خاتمی در نمایش جمعهٴ تهران، عمامه به زمین کوبید و با عصبانیت گفت: «در دوره ما یک عرصه‌ای پیدا شده به نام فضای مجازی... امروز یک دروغ در فضای مجازی، در گروه، در کانالِ کذا و کذا به توان 100 میشه، به توان هزار میشه، به توان هزاران میشه... اگر غیر ارزشی‌ها آمدند بحرانزا هستند».

منظورش از «غیر ارزشی‌ها» هم همان «دشمن» است که آخوند حاجتی روی آن تأکید دارد. بعد هم همین آخوند خاتمیِ نگران از فضای مجازی، به شکست طرحهای رژیم برای فیلتر کردن و سانسور در فضای مجازی اعتراف کرد. آنجا که از موضع ضعف، به جوانها التماس می‌کرد که تو را به خدا، شما خودتان «فیلتر» بکنید! «فیلتر داشته باشید! هر خبری که نقل شد پذیرفتنیه؟. بعضی‌ها هم امروز در رابطه با فضای مجازی اینطوری میگه، اس.ام.اس برام آمده! پیامک برام آمده! عزیز من فیلتر داشته باشید؛ اگر بی‌ دین‌ها خبری رو تو کانال شما و تو سایت شما و موبایل شما فرستادند... این رو نپذیرید چه بسا پیامدهای نا مطلوبی داره!».

بنابراین روشن است که آخوند خاتمی که دشمن اصلی نظامِ ولایت را، «ضد ارزشی‌ها» و «بی‌دین‌ها» معرفی می‌کند، ترسش از چیست؟! ترسش از ایجاد رابطه بین دشمن و جوانها در فضای مجازی، که برای نظام، «پیامدهای نامطلوب داره!».

حالا به راستی معنا و مفهوم این پیامدهای نامطلوب، چیست که این همه آخوندها را نگران کرده است؟

آخوند خاتمی به‌روشنی می‌گوید که حرفها را باور نکنید، دروغ می‌گویند، حرفهای غیرارزشیها را باور نکنید!

واقعیت این است که رژیم ولایت‌فقیه با این التماس و درخواستها و خواهش و تمناها، به‌رغم همه تبلیغات و منبرها و بگیر و ببندها و شکستن و له کردن بشقاب و ریسیورها زیر شنی نفربرها، به‌روشنی شکست خود را برملا می‌کند. شکستی همراه با نگرانی، نگرانی از پیوند خوردن جوانان با ضدارزشهای این نظام فاسد، با دشمنان این نظام مردم ستیز و... ... .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aec4bf5d-efe7-4fc2-99b4-ae08135c9b09"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات