728 x 90

تشدید سرکوب ,زندانیان سیاسی,

ادامه کارشکنی، برای آزادی زندانیان سیاسی رسول حردانی و شهرام پور منصوری

-

زندانیان سیاسی رسول حردانی - شهرام پورمنصوری
زندانیان سیاسی رسول حردانی - شهرام پورمنصوری
دستگاه قضاییه رژیم آخوندی هم‌چنان نسبت به آزادی زندانیان سیاسی رسول حردانی و شهرام پورمنصوری کارشکنی کرده و از آزادی آنها جلوگیری می‌کند. این دو زندانی سیاسی که بیش از 16سال است که در زندان به‌سر می‌برند، می‌بایست 30مرداد 1395 آزاد می‌شدند.

بنا‌ به گزارشهای دریافتی روز یکشنبه 23آبان، دایره اجرای احکام زندان گوهردشت کرج، ابلاغیه‌یی به این دو زندانی داده مبنی بر این با سپردن وثیقه‌های سنگین، برای شهرام پورمنصوری یک میلیارد و برای رسول حردانی 700 میلیون تومان می‌توانند به مرخصی بروند. زندانیان و خانواده‌های آنان از سپردن چنین وثیقه‌هایی خودداری می‌کنند، چرا که اصلاً به آزادی خود باور ندارند.

لازم به یادآوری است که شهرام پور منصوری و رسول حردانی در زمان بازداشت، در پرونده مزبور نوجوانی 17ساله بوده و در دوران زندان و تبعید متحمل شکنجه‌ها و بدرفتاریهای زیادی شده‌اند. خانواده‌های این زندانیان از سازمانهای مدافع حقوق‌بشر برای آزادی فرزندانشان خواستار اقدامات فوری شده‌اند. شهرام پورمنصوری به همراه فرهنگ پورمنصوری، خالد حردانی و رسول حردانی از متهمان پرونده موسوم به ارتفاع پست هستند که از سال ۱۳۷۹ بدون مرخصی در زندان به‌سر می‌برند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/97aa124a-18c8-41a0-9e1f-5ba3b803468c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات