728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,برجام، زهرخواران رژيم,انتخابات رياست جمهورى آمريكا,

وطن امروز: اکنون زمان محاسبه و کنار زدن پرده‌های ریا و تزویر در سیاست خارجی است

-

رفسنجانی و روحانی
رفسنجانی و روحانی
روزنامه وطن امروز وابسته به باند خامنه‌ای، در سرمقاله 22آبان 95 خود با عنوان ”پایان عصر تزویر رؤیاهای بر باد رفته“ با حمله به دولت روحانی نوشت: «برجام بنا بود کلید این ”گشایش عظیم“ در عرصه تأمین منافع ملی باشد و به قول آقایان دروازه‌های غرب را به سوی ایران با ایجاد تغییرات کوچک در مولفه‌های ”استقلال‌طلبانه“ سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران باز کند. یکی از مشاوران و نظریه‌پردازان مکتب نیاوران نوشت: ”کشور در حال حاضر دارای استقلال اما ناکارآمد است و برای رفع این ناکارآمدی و پیشرفت، باید با غرب رابطه داشت. اصل کارآمدی و مشتقات کارآمدی در مغرب زمین است. تنها در سایه کارآمدی است که می‌توان مسائل نسل جدید را حل کرد و اقتصادی سالم را به ارمغان آورد و این تنها مسیر عقلانی توسعه ایران است“. نتیجه این شد که به نام «کارآمدی اقتصاد»، به اتریش و فرانسه و ایتالیا و انگلیس باج دادیم و یک به یک موقعیت‌های «اشتغال» در ایران را از جوانان وطن ستاندیم و نان به رنج به‌دست آمده‌اش را به غربی‌ها پیشکش کردیم تا اقتصادمان با خرید کالا و خدمت از آنها «رونق» بگیرد!

این رونامه باند ولی‌فقیه بعد از این سوز و گداز از برجام نافرجام، حرفهای روحانی را به سخره می‌گیرد و ادامه می‌دهد «نام این رویه کور را هم گذاشتیم ”جذب سرمایه خارجی“! و اکنون دولت رسماً مژده ”بیکاری پایدار“ می‌دهد و برای دستیابی به ”گلابی و سیب فرضی“ پسابرجام ملت را به جرم ”کم صبری“ مواخذه می‌کند.

و در نهایت وحشت و نگرانی اصلی‌اش این‌طور آشکار می‌کند و همراه به خط‌ و نشان کشیدن برای محاکمه دولت روحانی می‌نویسد: «‌در پساترامپ، وضعیت از پیش‌تر نیز برای غربگرایان ایرانی بغرنج‌تر می‌شود... .. اکنون زمان محاسبه و کنار زدن پرده‌های ریا و تزویر در عرصه سیاست خارجی است...».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6e53ffa-89ff-4535-b81a-15f8318beee7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات