728 x 90

بحران اقتصادى ايران,بحرانهاى اجتماعى,بيكارى,

۳۰۰۰ کودک کار زیر ۱۵سال فقط در تهران

-

3000 کودک کار زیر 15سال فقط در تهران
3000 کودک کار زیر 15سال فقط در تهران
 به اعتراف فرماندار رژیم در تهران، نزدیک به ۳ هزار کودک کار زیر ۱۵ سال توسط بهزیستی شناسایی شدند.
عیسی فرهادی گفت: ”کار جمع‌آوری در بخش کودکان بسیار سخت است و واقعاً جدا کردن کودک از خانواده آسیب‌های زیادی دارد؛ تمام تلاش مددکاری ما در بهزیستی این است که آسیبی به اینها وارد نشود“.

وی بدون اشاره به علت اصلی وجود این کودکان معصوم در خیابانها افزود: ”حضور بعضی کودکان در خیابانها باندی است و چند باند بچه‌ها را در چهارراه‌ها می‌آورند و از آنها سوءاستفاده می‌کنند و مبلغ ناچیزی به آنها می‌دهند و مابقی به جیب افراد فرصت‌طلب می‌رود“.

جای بسی تعجب است که چرا در کشوری که تمامی نیروهای سرکوبگرش در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای سرکوب هرگونه حرکت مردمی با حداکثر نیرو در صحنه حاضر می‌شوند از کنار این پدیده دردآور به‌راحتی گذشته و هیچگونه مقابله‌يی با این عوامل به‌اصطلاح سودجو نمی‌کند. بدیهی است پیگیری دلایل این بی‌عدالتی، به دزدی و چپاول سردمداران حکومت آخوندی ختم شده و ریشه آن به حاکمیت پلید آخوندی می‌رسد و این در حالی است که تنها با پول یکی از صدها اختلاس صورت گرفته در سران حکومت می‌توان به این پدیده دردآور پایان داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c9ea024-49cf-45f2-b6cd-80e7234caca4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات