728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,

محکومیت ۴ دلال ایرانی و ترک به‌دلیل دور زدن تحریمهای رژیم ایران در آمریکا

-

دادگاه فدرال آمریکا
دادگاه فدرال آمریکا
دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه20آبان 4دلال ایرانی و ترک را به‌دلیل نقض تحریمهای رژیم ایران محکوم کرد.

خبرگزاری رویتر با مخابره این خبر افزود. این چهار دلال به نقض تحریم‌های آمریکا علیه رژیم ایران از طریق انتقال صدها میلیون دلار پول برای شرکتهای فلزات این رژیم متهم شده‌اند.

بر اساس کیفرخواست مطرح شده از طرف دادگاه منهتن، حبیب‌الله زارعی، نسترن زارعی دنیز، بورا دنیز و عبدالله اورن‌اردم، برای دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه رژیم ایران از سال 2014 تا حداقل ژانویه 2016 تبانی کرده‌اند.

اتهام این دلالان کمک به شرکتهای رژیم ایران برای واردات و صادرات مقادیر زیادی مس و فولاد و نقل و انتقال حداقل 100 میلیون دلار پول از طریق بانکهای آمریکایی برای این منظور عنوان شده است.

دادستان منهتن طی بیانیه‌یی اعلام کرد: «این افراد برای پنهان کردن میلیونها دلار مبادله مالی به‌منظور فرار از قوانین تحریمی آمریکا تبانی و توطئه‌چینی کرده‌اند».

هر کدام از این 4 فرد با 4 اتهام کلاه‌برداری بانکی، دور زدن تحریم‌ها، پولشویی و کلاه‌برداری از آمریکا مواجه هستند. مجازات اتهام تبانی برای کلاه‌برداری بانکی حداکثر 30سال زندان است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7eda1f4-d55d-4204-8d4f-0931657be489"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات