728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

صادق زیباکلام: روزی چراغ به‌دست به‌دنبال آقای اوباما و جان کری خواهیم گشت

-

صادق زیبا کلام-آرشیو
صادق زیبا کلام-آرشیو
صادق زیباکلام از مهره‌های باند رفسنجانی، روز پنجشنبه 20 آبان در مصاحبه با سایت حکومتی نسیم آنلاین نسبت به روی کار آمدن ترامپ ابراز نگرانی کرد و با حمله به باند خامنه‌ای گفت با وجود ترامپ احتمال هر گونه تنش‌زدایی و نزدیکی با ایران منتفی خواهد شد. وی افزود: «تندروها با موضعگیریهایی که آقای ترامپ خواهد کرد به میانه‌روها خواهند گفت دیدید شما چقدر اشتباه فکر می‌کردید؟! دیدید حق با ما بود و به آمریکا به هیچ‌وجه نمی‌شود اعتماد کرد؟! ببینید موضعگیریهایی که آقای ترامپ دارد علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد، دیدید ما گفتیم که گول آمریکا را نباید خورد و لبخند دوستی آمریکا رو نباید جدی گرفت؟!».

این مهره باند رفسنجانی تأکید کرد: «آنقدرها طول نخواهد کشید که خیلی‌ها از ایران چراغ به دست خواهند گرفت و به‌دنبال روزهایی که آقای اوباما در رأس کاخ سفید بود و آقای جان کری سکان وزارت‌خارجه آمریکا را در دست داشت بگردند، آن روز متوجه خواهند شد که چه روزهای خوبی بود که می‌شد با آمریکا به تفاهم رسید، به سمت تنش‌زدایی رفت اما این فرصت طلایی را ما در ایران از دست دادیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84d15268-0ce3-47b8-bc26-2e4f7c4485f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات