728 x 90

حمایتهای مردمی,

بیانیه جمعی از جوانان کرمانشاه در مورد جنبش دادخواهی مردم ایران

-

بیانیه جمعی از جوانان کرمانشاه در مورد جنبش دادخواهی مردم ایران
بیانیه جمعی از جوانان کرمانشاه در مورد جنبش دادخواهی مردم ایران
جوانان کرمانشاه طی بیانیه‌یی از جنبش دادخواهی مردم ایران حمایت کردند...

دراین بیانیه آمده است: «قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷ ننگی ابدی است بر همه آنهایی است که چشمشان را بر این جنایت ضدبشری بستند.

همگان می‌دانند که در تابستان ۶۷ سربداران و انقلابیون مردم ایران جان فدای ایران و مردمشان کردند.. اینها بهترین و فداکارترین فرزندان مردم بودند که توسط دژخیمان جنایت‌پیشه حکومت ولایت‌فقیه به چوبه‌های دار آویخته شدند و این در حالی بود که زندانیان در حال سپری کردن دوران محکومیتی بودند که همین جانیان برای آنها مشخص کرده بودند این قتل‌عام از یکطرف اوج قهرمانی و پاکبازی مجاهدان و مبارزان بود واز طرفی دیگر منتهای وحشیگری و سبعیت آخوندهای ضدبشر.

ما جوانان کرمانشاه در همکاری و همیاری با جنبش دادخواهی مردم ایران خواستار همکاری همه مردم ایران هستیم تا این جنایات بیش از پیش افشا شود ما خواستار ارجاع این پرونده به دادگاه عالی جنایی هستیم تا همه دست‌اندرکاران و قاتلان به پای میز عدالت کشانده شوند.

آمران و عاملان این جنایت هم‌اکنون در حاکمیت ولایت‌فقیه هستند و به جنایاتشان در حق مردم ایران ادامه می‌دهند از جمله این افراد آخوند مصطفی پورمحمدی که وزیر دادگستری در دولت آخوند روحانی و آخوند رئیسی که تولیت آستان قدس ثروتمندترین نهاد اقتصادی در ایران است آنها از اعضای اصلی گروه مرگ در قتل‌عام زندانیان سیاسی بوده‌اند آنها و همه قاتلان باید حساب پس بدهند و عدالت در مورد همه آنها اجرا شود

درود و سلام بر زندانیان قتل‌عام شده در تابستان ۶۷
جمعی از جوانان کرمانشاه آبانماه ۹۵.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2f02b6c5-46f6-4f4e-837e-4926a35f2651"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات