728 x 90

-

«ایجاد یاس و ناامیدی» و ریزش بسیجی‌ها!

-

«ایجاد یاس و ناامیدی» و ریزش بسیجی‌ها!
«ایجاد یاس و ناامیدی» و ریزش بسیجی‌ها!
این روزها، چند موضوع مختلفِ برآمده از وضعیت بحرانی رژیم آخوندی، باعث شده که هر روز بر ریزش و بریدگی بسیجی‌ها و مزدوران آخوندها، افزوده شود. از یک طرف زهرخوری اتمی که الآن برای خود بسیجیها هم روشن شده، خود خامنه‌ای پشت آن بوده و هست و شکست برجام و تبدیل شدن آن به باتلاق؛ از طرف دیگر، باتلاق سوریه و کاروان بدون توقف تابوت پاسدارها به سمت داخل کشور؛ و از همه مهمتر، فضای انفجاری جامعه و گسترش حرکتهای اعتراضی! همه اینها کافی است تا بسیجیهای خامنه‌ای وا بروند و از گوشه و کنار نظام ولایت، فریاد ”واویلا از دشمن ”توی بوق‌ها کنند.

یکی از جدیدترین نمونه‌های این فریادهای وحشت‌آور که خودش گویای ریزش بیسجیهاست، مربوط به سَرپاسدار محمدرضا حیدری، فرماندهٴ سرکوبگر انتظامی رژیم در گیلان است. این پاسدار روز 15آبان به بسیجیها هشدار داد: «نباید فکر کنیم که با کوتاه آمدن نسبت به ارزش‌های دینی و گذر کردن از اهداف انقلاب، می‌توانیم در منصب و مقام خود باقی بمانیم و با این تفکر کاملاً در حال اشتباه هستیم».

معنی این حرف به بسیجیها هم، یعنی این‌که فکر نکنید اگه ببرید و دنبال منافع نظام نباشید، هنوز نظام از مزایای چپاول مردم، چیزی به شما می‌دهد، اگر می‌خواهید نانتان توی روغن باشد به این مناصب و کارهایی که برای حفظ آن (سرکوب) می‌کنید سفت و محکم بچسبید!

این پاسدار جنایتکار در ادامه، خشم و سوزش خود را از گسترش گرایش به دشمن اصلی نظام، در جامعه و به‌ویژه میان جوانها، ابراز می‌کند و در حالی‌که به بسیجیها عنوان «جوانان» می‌دهد، هشدار می‌دهد: «دشمن به‌دنبال تغییر مسیر انقلاب و از بین بردن روحیه انقلابی است. ایجاد یاس و ناامیدی در دل جوانان از اهداف دشمن است».

در همین رابطه لازم به یادآوری است که این روزها، واژه‌های «یأس» و «امید» مردم و «بی‌اعتمادی» مردم به نظام، به‌کرات در اظهارات سردمداران و رسانه‌های هر دو باند رژیم مورد استفاده قرار می‌گیرد. کافی است به بعضی حرفهای سران رژیم از خامنه‌ای گرفته تا رئیس‌جمهور نظام و... توجه شود تا از این مسأله درک جامعتری به‌دست اید

علی خامنه‌ای: «متأسفانه برخیها به جای ترویج روحیه انقلابیگری، به گونه‌یی سخن می‌گویند و مدیریت می‌کنند که نسل جوان به آینده و انقلاب بی‌اعتماد و از راه امام دور می‌شود و سپس همین افراد از زمانه شکوه و گلایه می‌کنند. (سخنرانی خامنه‌ای ـ تلویزیون رژیم 12آبان 95)
رفسنجانی: «ناامیدی مردم نه برای نظام ما، بلکه برای هر حاکمیتی باعث نگرانی است.) خبرگزاری حکومتی ایرنا -12آبان 95 (
روحانی: «چرا اعتیاد در کشور ما هست؟ چون ناامیدی حاکم شده! چرا اعتیاد در کشور ما هست؟ چون برخی از رسانه‌ها غیرمسئولانه پمپاژ ناامیدی در نسل جوان انجام می‌دهند. (سخنرانی روحانی در مجلس ارتجاع 11آبان 95).

واقعیت این است که وقتی خاکریز نظام، که همین بسیجیهای مزدور باشند، این‌طور دچار تزلزل و ریزش بشوند، باید هم که زنگهای وحشت نظام به صدا در بیاید و کارگزاران ریز و درشت رژیم به صحنه بیایند و این‌طور آه و فغان کنند!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6245c04e-e200-4628-9d31-f25bc1118d89"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات