728 x 90

اعتياد و مواد مخدر,

اعتیاد، عفریت دست آموز آخوندها

-

اعتیاد و  مواد مخدر ارمغان ولی فقیه ارتجاع به جوانان ایران
اعتیاد و مواد مخدر ارمغان ولی فقیه ارتجاع به جوانان ایران
«ابلاغ کردیم که تحت هیچ شرایطی آمار اعتیاد دانش‌آموزان در رسانه‌ها اعلام نشود، بلکه به‌صورت محرمانه و مکتوب به وزارت آموزش و پرورش اعلام شود». این صحبتهای علی مویدی، قائم‌مقام دبیرکل ستاد به‌اصطلاح مبارزه با مواد مخدر در رژیم است. اعترافی که نشان می‌دهد چطور آخوندها، می‌خواهند بر آمار تکان‌دهندهٴ اعتیاد در بین دانش‌آموزان، سرپوش بگذارند. اما پیامدهای زهر و ابعاد گسترده قاچاق مواد مخدر توسط آخوندها توان سرپوش گذاشتن بر این مسأله را از رژیم گرفته است. برای همین مدیرکل آموزش و پرورش رژیم در تهران گفت: «دیگر سرپوش گذاشتن بر اعتیاد دانش‌آموزان جواب نمی‌دهد».

روزنامه حکومتی آرمان هم روز 15 آبان درباره آمار تکان‌دهندهٴ دانش‌آموزانی که گرفتار عفریت اعتیاد شدند، نوشت: «۱۳۶ هزار نفر از دانش‌آموزان ایران در معرض خطر ابتلا به مصرف مواد مخدر هستند».

البته به گفته همین روزنامه حکومتی، این آمار هم تنها بخش کوچکی از واقعیت است. این هم بر مردم ایران پوشیده نیست که این حجم بالای اعتیاد، ورود و قاچاق موارد مخدر به کشور، علتی جز این ندارد که این اقدام سیستماتیک است و خود حاکمیت در آن دست دارد. برای نمونه، چندی پیش سایت رادیو بین‌المللی فرانسه نوشت: «سپاه پاسداران در قاچاق [مواد مخدر] از لجستیک خاص خود... استفاده می‌کند و در عمل قدرتی نامحدود دارد».

یکبار هم دفتر نمایندگی سازمان ملل‌متحد در امور مواد مخدر، در گزارشی نوشت: «بر اساس ارزیابی سازمان ملل به‌طور متوسط روزانه ۱۰‌تن مواد مخدر به ایران وارد می‌شود».

روزنامه تایمز لندن هم یکبار نوشت: «قاچاق مواد مخدر سالانه میلیاردها دلار، نصیب سپاه پاسداران می‌کند».

بنابراین بسیار روشن است که عامل ترویج گسترده اعتیاد در ایران، خود حاکمیت آخوندی و به‌طور مشخص، سپاه جهل و فساد خامنه‌ای است. آخوندها از این اقدام هم، دو هدف رو دنبال می‌کنند:
اول: چپاول داراییهای مردم ایران
دوم: درگیر کردن جوانهای ایران با اختاپوس اعتیاد، برای این‌که فکر و عملشان، در پی راه‌حل سعادت جامعه، یعنی براندازی نظام آخوندی نباشد.

این هدفی است که رژیم آخوندی از ابتدای حاکمیتش به‌خصوص بعد از جنگ ضدمیهنی دنبال می‌کرده است و روزافزون شدن آمار معتادین در کشور به‌خصوص در میان جوانان و تحصیلکرده‌ها، مبین همین هدف جنایتکارانه و کثیف است.

اما واقعیت این است که، همین اقدام ضدبشری سپاه و شخص خامنه‌ای، عاملی است برای گسترش تنفر از آخوندها در میان جوانها و انباشته شدن بیشتر بر ذخیرهٴ بشکهٴ باروت جامعه ایران که بی‌تردید روزی که دور نیست، انفجار آن کار خودش را خواهد کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d6a5b12-00b7-468d-b437-248ba6b3e980"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات