728 x 90

حمله موشكى به ليبرتى - آبان 94,

گرامیداشت شهیدان لیبرتی در نخستین سالگرد حمله موشکی ۷آبان ۹۴

-

گرامیداشت شهدای قهرمان 7 آبان موشک باران لیبرتی
گرامیداشت شهدای قهرمان 7 آبان موشک باران لیبرتی
زهره زنجانی
خواهران و برادران، دوستان عزیز
با تجلیل و... به شهدای والامقام موشک باران 29اکتبر 2015 که از طرف رژیم ددمنش آخوندی صورت گرفت در مقابل شهدای والا مقام چون برادر مجاهدمان حسین ابریشمچی، خواهر مجاهدمان نیره ربیعی و 22همرزم دلیرشان که در چنین روزی خون پاکشان را نثار آزادی میهن در زنجیرمان کردند سرفرود می‌آوریم.

مجتبی ربیعی برادر مجاهد شهید نیره ربیعی
با عرض سلام خدمت تمامی شما خواهران و برادران و دوستان و یاران مقاومت در این‌جا و هر کجای جهان
در این روزهای سخت در کارزار دادخواهی ملت ایران مشغول به‌کار هستیم تا این ظالمان را هر چه زودتر در مقابل میز عدالت قرار دهیم و به محاکمه بکشانیم.
و با سلام به مردم قهرمان و در زنجیر و مقاوم سرزمینمان ایران که هیچ‌گاه در مقابل ظلم و ستم زانو نزده و نخواهند زد. امروز درست یک‌سال است که از شهادت مظلومانه خواهر عزیزم نیره و 23تن از همرزمان و سرداران او می‌گذرد.

حسین ربیعی-برادر مجاهد شهید نیره ربیعی
خون این شهیدان از جمله خواهر شهیدم نیره و 23همرزم دیگرش گواه این واقعیت است.
خون این شهیدان باعث راهگشایی پیروزی بزرگتری شد.

فاطمه متولی
این حمله وحشیانه موشکی را که منجر به‌شهادت 24مجاهد خلق قهرمان و فداکار شد شدیداً محکوم کرده و از جوامع بین‌المللی و سازمانهای حقوق‌بشری قاطعانه درخواست داریم که عاملان این جنایت فجیع را به سزای اعمال ننگین‌شان برسانند.

جمشید ادهمی
بنام خلق قهرمانی که در زیر شدیدترین جو خفقان و اعدام و شکنجه به هر بهانه‌یی صدای اعتراض خود را بلند می‌کنند.
 


برلین-دروازه براندنبورگ گرامیداشت شهیدان لیبرتی، در نخستین سالگرد حمله موشکی 7آبان 94

مهران نوذری
در روز 7آبان خواهران و برادران شهید ما یکبار دیگر به دژخیم گفتند که اگر سنگین‌ترین موشکهای تقویت‌شده‌ات را به صحنه بیاوری، اگر سنگین‌ترین بمبارانها را در محیط کوچک لیبرتی اعمال کنی، تو را با اراده‌هایی که در انقلاب خواهر مریم هزار بار آبدیده شده است، درست در همان روزی که تصور می‌کردی قوی‌ترین روزت در برابر مجاهدین است، به شکست و ذلت و خفت و خواری می‌کشانیم و نقشه مسیر پیروزیهای بزرگ را با خون خود ترسیم می‌کنیم. پیروز باشید.
 


دکتر معصومه بلورچی
بسیار بجاست که در اولین سالگرد یاران قهرمانمان به آنها و به خودمان یادآوری کنیم که چگونه خون پاکشان جوشید و چگونه با تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، هم او که در وصف این قهرمانان گفته بود، جانهای شیفته‌یی که تسلیم و یأس، در اندیشه و هستی‌شان جایی نداشت، این عشق‌های پرشور به آزادی و رهایی را با پشتیبانی همهٴ یاران مقاومت در سراسر دنیا به انتقال امن جمعی و سازمانی همهٴ مجاهدین تبدیل کرد.
قطعاً ، جنبش دادخواهی قتل‌عام‌شدگان سال 67 و جنبش‌هایی که رژیم را به لرزه در بیاورد یکی بعد از دیگری در راه است و هزار اشرف آماده می‌شود که هزار جبهه جدید را علیه رژیم بگشاید. هر روز در شهرهای میهنمان جلوه‌های جدیدی از قوت‌گرفتن اعتراضات مردمی را شاهدیم، ما هم در این‌جا به پیام خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت برای برپایی هزار اشرف که هم نقشه مسیر آزادی و هم نیروی خیزش عمومی و پتک گرانی بر سر ولایت‌فقیه است لبیک می‌گوییم و برای بازکردن 1000 جبهه جدید سیاسی و اجتماعی و پشتیبانی برای به محاکمه‌کشیدن سران جنایتکار قتل‌عام 67 در مجامع بین‌المللی و موظف‌کردن دولتها به مشروط‌کردن هر گونه رابطه‌شان با رژیم به لغو حکم اعدام و رعایت حقوق‌بشر در ایران تعهد می‌دهیم و از بذل هر گونه تلاش و فداکاری دریغ نخواهیم کرد.. این خواسته 38سال است با خونهای به ناحق به زمین ریخته‌شده توسط رژیم جنایتکار ملاها و در دردهای جگرسوز خانواده‌ها در غم از دست‌دادن فرزندانشان فریاد می‌شود و چشم‌بستن به آن دیگر جایز نیست.

کریستیان سیمرمان
ما امروز یاد این 24نفری را گرامی می‌داریم که تنها بخش کوچکی از هزاران نفری هستند که علیه دیکتاتوری مذهبی در ایران قیام کرده‌اند و بهای این مبارزه را با خون خودشان پرداخته‌اند. شما در سمت راست من هم رقم 30000 را می‌بینید که یادآور یک واقعه در ایران است. در سال 1988 طی هفته‌های معدودی به‌دستور خمینی و چیزی که به‌نام «فتوای مرگ» شهرت یافته، 30هزار زندانی در بند در سریع‌ترین شکل ممکن اعدام و بعد مخفیانه به خاک سپرده شدند. تا همین امروز ما نمی‌دانیم که آنها کجا مدفون هستند.
و مقصر این جنایات یک دیکتاتوری مذهبی است که کشور ما به‌ صفت یک دموکراسی که فاشیسم را پشت سر گذاشته، دست به معامله می‌زند. دقیقاً در این ماه‌ها دولت آلمان می‌خواهد قانونی را به‌تصویب برساند که بر مبنای آن باید یک هم‌خوانی بین روابط اقتصادی و حقوق‌بشر وجود داشته باشد. (حقوق‌بشر) باید پیش‌شرط هر مذاکره‌یی با رژیم ایران می‌بود. گفتگو با جلادان هیچ‌گاه به نتایج مثبت منجر نشده است. من در این‌جا از دولتم می‌خواهم که نه فقط برای لغو مجازات اعدام تلاش کند بلکه رعایت حقوق‌بشر را به‌عنوان یک شرط در برقراری روابط و گفتگو با (رژیم) ایران بگذارد. نمی‌توان با یک حکومت رابطه برابر داشت که هر روز 15نفر را اعدام می‌کند. این یک ننگ برای کسانی است که با نمایندگان چنین حکومتی صحبت می‌کنند.

فریده شریفی
این خواهر مریم بود که به پشتوانه ایستادگی مجاهدان لیبرتی، با عزمی جزم، بر همهٴ نشدنی‌ها فائق آمد، در سخت‌ترین و سیاه‌ترین پیچ‌های سیاسی، در حالی‌که همهٴ عوامل منفی می‌نمودند و تنها روزنهٴ بسیار کوچکی به‌سوی روشنایی پیدا بود، با قلبی سرشار از عشق به مجاهدانش، با روحی احیاگر و مسیحایی، ذره‌ذره خون شهدا و رنج اسرا را به‌بار نشاند، لشگری از انسانهای شرافتمند در چهار سوی دنیا را. برانگیخت و همهٴ دشمنان آزادی را به‌زانو در آورده و بزرگ‌ترین پیروزی تاریخ 52ساله مجاهدین را گوارای آنها و خلقشان نمود.
یقین داشته باشید که پیروزی از آن ماست و خامنه‌ای و همهٴ سرکردگانش از ایران‌زمین به‌زودی جارو می‌شوند.
 


جواد دبیران
دست خودش باز هم گور خودش را کند. واقعیت این است که هر خون پاکی که از مجاهدین به زمین ریخته شده، موجب فزایندگی و رشد بیشتر شده است. این خون‌ها راهگشا و احیاگر بوده‌اند. این خون‌ها هر بار نیروی جدیدی را وارد میدان کردند که تضمین‌کننده مبارزه تاریخی ملت ما برای کسب آزادی و حاکمیت مردمی شده این چیزی است که سرمایهٴ ما در دوران تهاجم یعنی دوران فعلی است که پایه‌های آن در دوران پرشکوه پایداری در اشرف و لیبرتی به‌دست نیره‌ها و حسین‌ها ریخته شده است.
هر اعتراضی به نظام آخوندی که تغییر و سرنگونی این نظام را هدف قرار می‌دهد، ثمرهٴ همین خونهای پاک است.
ما امروز به دادخواهی این خون‌ها آمده‌ایم و عزم جزم کرده‌ایم که تا دیکتاتور را به زیر نکشیده‌ایم لحظه‌یی آرام نگیریم؛ و یقین داریم که پیروزی از آن ماست. پیروزی از آن ملت بزرگ ایران است.

فریده گودرزی
بنام خدا
من فریده گودرزی خواهر مجاهدان شهید پرویز و فریبا گودرزی که همسرم مجاهد شهید بهزاد افصحی نیز به جرم هواداری از سازمان مجاهدین خلق ایران در سال 63 به‌دست رژیم پلید آخوندی بدار آویخته شد. کمتر از دو ماه و دقیقاً 40روز پیش از ایران خارج شدم.
در اولین سالگرد حمله وحشیانهٴ مزدوران رژیم ضدبشری حاکم به کم لیبرتی که محل استقرار مجاهدان راه آزادی مردم ایران هزاران درود می‌فرستم. به روانهای پاک آن شهیدان سرفراز، مجاهدین شهید نیره ربیعی و حسین ابریشمچی و 22تن از همرزمانشان
هزاران درود و سلام بر شهیدان به‌خون غلتیده، در زندان لیبرتی
همچنین در 28مین سالگرد قتل‌عام 30هزار زندانی مبارز و مجاهد در تابستان 67 هستیم، ننگین‌ترین جنایتی که رژیم ضدبشری خمینی دجال نسبت به مردم ایران مرتکب شد. در این قتل‌عام بیش از 30هزار نفر از بهترین و آگاه‌ترین فرزندان مردم ایران سر بدار شدند. از جمله برادر خودم پرویز گودرزی جزء همین قتل‌عام شدگان بود. پرویز در سال 62 به‌جرم هواداری از سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران دستگیر شد و به زندان افتاد و به 20سال حبس محکوم گردید. او که مانند دیگر همرزمانش دوران محکومیت خود را می‌گذراند، در تابستان 67 بعد از 5 و نیم سال زندان در همدان به‌شهادت رسید. رژیم حتی از دادن جسد ش به خانواده ‌امتناع کرده و سه ماه بعد از شهادت، با دادن ساک وسایلش و نشانی یک قبر در گورستان همدان، تأکید کردند که حق برگزاری هیچ‌گونه مراسمی را نیز ندارید.

منصور وجود
باید به خامنه‌ای این ضحاک زمان و یزید دوران گفت: هم‌چنان‌که طی 14سال پایداری پرشکوه مجاهدین را دیدی، اگر صد مالکی و کوبلر دیگر را به‌خدمت بگیری، اگر دوازده دولت که سهل است 120 دولت دیگر با وعدهٴ قراردادهای میلیاردی تشویق کنی که بمب و موشک بر سر مجاهدین بریزند، اگر همهٴ پاسداران و بسیجی‌های تاریخ در رفته را نیز علیه مجاهدین بسیج کنی، هرگز و هرگز از پس مجاهدین بر نخواهی آمد و این سرنوشت شوم تو و تمامی رژیمت است که به‌دست همین مجاهدین سرنگون شده و به نزد امام جنایت پیشه‌ات فرستاده می‌شوی، اگر هنوز بعد از 52سال، ارادهٴ مجاهدین را باور نداری، پس بجنگ تا بجنگیم.
رمز ماندگاری مجاهدین و راز حمایت‌های بی‌دریغ و عاشقانهٴ هوادارانشان در ایران و در سراسر دنیا، در پاکبازی رهبری‌شان است که برخلاف تو و تمامی سردمداران رژیمت، سال‌های سال قبل از این، از همه‌چیز خود دست شسته و با نثار بالاترین فداکاری، آموزگار چنین نسلی شده است.
خدایا هر کجا هست سلامت دارش. سلام بر آزادی، درود بر رجوی، مگر بر اصل ولایت‌فقیه، لعنت بر خمینی
 


نادر خوشدل
پیام کانون نویسندگان و هنرمندان مقاومت در تبعید
در هفتم آبان‌ماه 1394 بیش از هشتاد موشک به قرارگاه مجاهدین خلق، لیبرتی در عراق، توسط رژیم فاشیسم دینی حاکم بر ایران، برای چندمین ‌بار شلیک شد که منجر به‌شهادت 24 مجاهد خلق گردید.
درودی می‌فرستم بر روان پاکشان
در این بزرگداشت هر قدر از پایداری و وفای به عهدشان گفته شود، حق مطلب را ادا نکرده‌ایم!
هفتم آبان‌ماه مجاهدین خلق با پایداری و فداکاری نشان دادند که برای آزادی ایران و مردم ایران کم نخواهند گذاشت.
روز بعد از اعلان خبر هجرت تمامی مجاهدین از عراق، ضربه‌یی به پیکر دیکتاتور و رژیمش وارد آمد که صدای خشم خامنه‌ای مفلوک را دوست و دشمن شنید.
این است انقلابی‌بودن. این است عشق به ایران و ایرانی. این است وفای به عهد
درود بر تمام شهدای مجاهدین خلق به‌ویژه به شهدای هفت آبان.
سلام به قلب‌های پُر از عشق به مسعود و مریم.
سلام به آزادی.
درود بر تمامی مجاهدین خلق به‌ویژه در آلبانی. زنده باد ایران –زنده باد ایران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb4290aa-8d27-4292-8225-3dcc379dd359"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات