728 x 90

اعتلاى مقاومت ايران,روابط ایران عربستان,

انعکاس وسیع موضعگیری رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در رسانه‌های عربی

-

شلیک موشک به سوی مکه از جانب شبه نظامیان تحت امر رژیم ایران
شلیک موشک به سوی مکه از جانب شبه نظامیان تحت امر رژیم ایران
موضعگیری خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در مورد محکوم کردن حمله موشکی به سوی مکه و اعلام جنگ به عموم مسلمانان مورد توجه گسترده رسانه‌های کشورهای عربی قرار گرفت.

الجزیره گزارش داد «مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران هدف قرار دادن مکه مکرمه با موشک توسط شبه‌نظامیان حوثی را به‌شدت محکوم نمود و گفت این حمله ”با فرمان خامنه‌ای و با نظارت نیروی قدس از داخل خاک یمن صورت گرفته است. وی آن را به مثابهٴ اعلان جنگ علیه تمام مسلمان جهان دانست... .»

العربیه: مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران هدف قرار دادن مکه مکرمه با موشک توسط شبه‌نظامیان حوثی را به‌شدت محکوم نمود و گفت این حمله ”با فرمان خامنه‌ای و با نظارت نیروی قدس از داخل خاک یمن صورت گرفته است. وی آن را به مثابة اعلان جنگ علیه تمام مسلمان جهان دانست...»

الوطن (قطر): مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران هدف قرار دادن مکه مکرمه با موشک توسط شبه‌نظامیان حوثی را به‌شدت محکوم نمود و آن را به مثابة اعلان جنگ علیه تمام مسلمان جهان دانست.

الوئام (سعودی): خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران هدف قرار دادن مکه مکرمه را قویاًمحکوم نمود و آن را به‌مثابه اعلام جنگ به عموم مسلمانان جهان توصیف کرد. خانم رجوی خواستار اخراج این رژیم ضدانسانی و ضداسلامی از سازمان همکاری اسلامی و قطع روابط کشورهای اسلامی با آن شد.

مجله مباشر (سعودی): مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران هدف قرار دادن مکه مکرمه با موشک توسط شبه‌نظامیان حوثی را به‌شدت محکوم نمود و آن را به مثابة اعلان جنگ علیه تمام مسلمان جهان دانست.

الوسط (سعودی) مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران هدف قرار دادن مکه مکرمه با موشک توسط شبه‌نظامیان حوثی را به‌شدت محکوم نمود.

الشمال نیوز (اردن): «اپوزیسیون ایران شلیک موشک حوثی‌ها از یمن به مکه را جنگ علیه تمام مسلمانان قلمداد کرد و خواهان مقابله با رژیم ایران و اخراج مزدوران و نیرویهای سپاه پاسداران و نیروی قدس از منطقه شد... .»

تریکات (مصر): مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران هدف قرار دادن مکه مکرمه با موشک توسط شبه‌نظامیان حوثی را به‌شدت محکوم نمود و گفت این حمله با فرمان خامنه‌ای و با نظارت نیروی قدس از داخل خاک یمن صورت گرفته است.

فیتو (مصر): مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران هدف قرار دادن مکه مکرمه با موشک توسط شبه‌نظامیان حوثی را به‌شدت محکوم نمود.

ارم نیوز (امارات): مریم رجوی در بیانیه‌ای ”اقدام شبه‌نظامیان حوثی برای هدف قرار دادن مکه مکرمه با موشک که از استان صعده یمن در روز پنجشنبه گذشته شلیک شد“ را محکوم نمود.
«مریم رجوی گفت که شلیک موشک توسط حوثی‌ها به جانب مکه مکرمه، قبله مسلمانان به فرمان رژیم ایران و نیروی تروریستی قدس وابسته به سپاه پاسداران که فرماندهی آن را پاسدار قاسم سلیمانی به عهده دارد بود... .»

«دبی، امارات متحده عربی (سی.ان.ان): مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران، هدف قرار دادن مکه مکرمه با موشک را که در روز 8آبان به دستور خامنه‌ای و تحت نظر نیروی قدس از داخل یمن انجام شده، قویاًمحکوم نمود و آن را به‌مثابه اعلام جنگ به عموم مسلمانان جهان توصیف کرد. خانم رجوی افزود: ”پیش از این نیز نظام ولایت‌فقیه از هیچ جنایت و هتک حرمتی در حق مکه و خانه خدا فروگذار نکرده است. ارسال مواد منفجره در 1986 به عربستان و ایجاد بلوا و آشوب در مکه در 1987 که به قیمت جان بیش از 400 زائر خانه خدا تمام شد از این شمار است. این همان رژیمی است که برای حفظ سلطه ننگین خود در انفجار مراقد امامان شیعه در شهر مشهد ایران و سامرای عراق نیز تردیدی به خود راه نداده است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6600107-54eb-482d-8534-f02af8381550"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات