728 x 90

اخبار اعتراضى,

مردم شهر بافق جاده بافق –یزد را با تجمع و آتش زدن لاستیک بستند

-

 -
-
به گزارش دریافتی از یزد؛ عصر روز سه‌شنبه 4 آبان 95؛ جمعی از مردم بافق در اعتراض به بی‌عملی کارگزاران استان در پروژه جاده بافق یزد، این جاده را (برای ساعتی) مسدود کردند.

بافق فردا نوشت راننده تریلر که حدود ۷ سالی است در جاده بافق – یزد تردد دارد در جمع مردم معترض به وعده‌های پوشالی مسؤلان عمرانی استان در اتمام پروژه نیمه تمام جاده بافق- یزد گفت: ۸ سال است که دارند این جاده را درست می‌کنند روزی نیست که شاهد واژگونی خودرو یا کشته شدن عزیزی نباشیم از اول سال تا کنون ۳۵ نفر در این جاده کشته و زخمی شدند یعنی ماهی ۵ نفر، مسئولان چکار می‌کنند، پیمانکار می‌گوید بودجه نیست مسئولان دروغ می‌گویند... . راه آن است که مردم به اعتراضشان ادامه دهند تا معاون یا شخص استاندار بیابد جواب مردم را بدهد و بگوید این پروژه در چه تاریخی تمام می‌شود، چرا باید هر هفته یک جوان در این مسیر کشته شود، بگوید بودجه این جاده کجا رفته است و بصورت مکتوب زمان افتتاح را اعلام کند... .
 
 


گزارش دریافتی حاکیست که فرماندار یزد در وحشت از اوجگیری تجمع و اعتراض مردم در صحنه حاضر شد و با وعده و وعید به مردم قول داد تا چند روز دیگر به‌درخواست مردم رسیدگی شود.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa9df929-dfd2-435c-822b-d3dc2b2364fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات