728 x 90

آغاز سال تحصيلى جديد,

گزارشی از دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب

-

دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب
دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب
گزارش زیر از وضعیت دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب رسیده است:

دانشگاه آزاد تهران واحد تهران جنوب یکی از دانشگاههایی است که بی‌توجهی به امکانات آن، دانشجویان را دچار مشکل کرده است، تا زمانی که اوضاع مملکت تا این حد نابسامان باشد دیگر چه توقعی از وضعیت دانشگاه، آن هم از نوع آزادش می‌توان داشت.

با وجود شهریه‌های زیاد، امکانات مناسبی برای دانشجویان فراهم نیست. بسیاری از آزمایشگاههای رشته‌های مختلف مواد اولیه ندارند و استادان شیمی از نبود یکسری مواد و لوازم مورد نیاز ناراضی‌اند و خبر می‌دهند که هرساله از تنوع انجام آزمایش به‌دلیل نبود مواد، کم می‌شود و از این وضعیت اظهار تأسف می‌کنند.

یکی از کلاسهای مهم در رشته شیمی به‌رغم این‌که مدتهاست از سال تحصیلی گذشته استادی ندارد. آیا پول این کلاسهای خالی از استاد به جیب دانشجو باز می‌گردد؟

بوفه‌ها بدون هیچ نظارتی بر کیفیت و قیمت؛ به دانشجویان غذا عرضه می‌کنند. غذاها عموماً از نوع غذاهای آماده‌ای است که اکثراً دانشجویان بعد از مصرف دچار مسمومیت می‌شوند.

زمانی که مشکلاتمان را با مسئولان در میان می‌گذاریم پاسخگو نیستند و می‌گویند به ما ربطی ندارد. دزدی و بی‌مسئولیتی سران این رژیم به مسئولان دانشگاه نیز سرایت کرده است.

در ادامه این را هم اضافه کنید که هر روز به صندلیهای دانشگاه می‌افزایند تا شهریه بیشتر بگیرند ولی به‌سر و سامان دادن این دانشجویان اهمیتی نمی‌دهند.

یک درس در دانشگاه در نظر گرفتند به اسم وصایا که معلم آن یک پاسدار بسیجی است که در کلاس دختران دانشجو فرد نامناسبی است و از رفتار چندش‌آور آخوندها هیچ کم ندارد. اغلب دختران دانشجو از این کلاس ناراضی و فراری هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5c559bd-5d7b-444c-88ff-e5fd9f240c0f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات