728 x 90

-

حمله یگان ضدشورش به تجمع حامیان زندانی سیاسی محمدعلی طاهری

-

تجمع شاگردان محمدعلی طاهری مقابل بیمارستان
تجمع شاگردان محمدعلی طاهری مقابل بیمارستان
عصر روز جمعه 21 یگانهای ضدشورش و مزدوران لباس‌شخصی به تجمع حامیان  امحمدعلی طاهری در مقابل بیمارستان بقیه‌الله تهران، با ضرب‌وشتم، پرتاب گاز اشک‌آور حمله کردند. در اثر استنشاق گاز فلفل تعدادی از زنان و کودکان حاضر در این تجمع دچار مسمومیت و حالت تهوع شدند. حامیان محمدعلی طاهری از روز گذشته در پی انتشار اخباری مبنی بر به کما رفتن این زندانی سیاسی به‌دلیل اعتصاب‌غذا و نگهداری وی در بیمارستان بقیه‌الله ونک  در مقابل این بیمارستان تجمع کردند و خواهان ملاقات با وی شدند.

شایان ذکر است، سازمان عفو بین‌الملل روز پنجشنبه 29مهر با انتشار بیانیه‌ای با اعلام بی‌خبری از سرنوشت و محل نگهداری محمدعلی طاهری، که در اعتصاب‌غذا به‌سر می‌برد، از رژیم ایران خواست ضمن اطلاع‌رسانی در مورد وضعیت و محل نگهداری وی، فوراً و بدون قید و شرط این زندانی عقیدتی را آزاد کنند.

زندانی سیاسی محمدعلی طاهری ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۹۰ بازداشت و از سوی بیدادگاه انقلاب به‌ اتهام “توهین به مقدسات ”، “مداخله غیرقانونی در امور پزشکی و درمان بیماران، به ۵ سال حبس، پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8476115f-0821-4a68-9fd2-7b700339d92e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات