728 x 90

اعدام دسته جمعي,

اعدام جمعی ۱۴ زندانی در یک روز

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
رژیم ضدبشری آخوندی در روز ۲۸ مهر (۱۹ اکتبر) ۱۴زندانی را در زندان قزلحصار کرج بدار آویخت. آنها دو روز پیش از آن از زندانهای تهران بزرگ و قزلحصار برای اجرای اعدام، به سلولهای انفرادی منتقل شده بودند. روند محکومیت این زندانیان به اعدام مانند دیگر محکومان به اعدام حتی طبق قوانین این رژیم قرون‌وسطایی نیز ناعادلانه بوده و بسیاری از آنها از داشتن وکیل هم محروم بوده‌اند.

در شرایطی که افشای اختلاسها و چپاولهای نجومی به یکی از موضوعات جنگ قدرت باندهای درونی رژیم تبدیل شده و سرکردگان رژیم در مورد پیامدهای اجتماعی آن به یکدیگر هشدار می‌دهند، رژیم آخوندی برای جلوگیری از خیزش عمومی، راهی به جز افزایش اعدام و ایجاد جو رعب و وحشت نیافته است. احمد توکلی عضو سابق مجلس رژیم و از افراد باند خامنه‌ای گفت: اگر با فساد سیستماتیک مبارزه نکنیم حتماً رژیم ساقط می‌شود. ما الآن از مرحله تهدید گذشته‌ایم و در مرحله‌یی هستیم که فساد سیستماتیک شده است» (تلویزیون حکومتی-21مهر95). قاسم احمدی، عضو مجلس رژیم نیز از ابعاد اختلاسهای نجومی از جمله چند هزار میلیارد تومان از صندوق ذخیره فرهنگیان که 900هزار را تحت پوشش قرار می‌دهد و 1500میلیارد تومان از بانک سرمایه و 123هزار میلیارد تومان اختلاس بانک صادرات شبعه میدان تجریش و اختلاس همزمان 500میلیارد تومانی در سه بانک صادرات، سپه و ملت ابراز نگرانی کرد (رادیو حکومتی فرهنگ- 25مهر95).

در شرایطی که سرنخ اصلی شبکه‌های قاچاق و توزیع مواد مخدر دست سران نظام ولایت فقیه است، هر روز شمار زیادی از زندانیان به اتهام مواد مخدر اعدام می‌شوند. بیشتر اعدام شدگان مردم محرومی هستند که قربانی سیاستهای سرکوبگرانه و چپاولگرانه فاشیسم دینی حاکم بر ایران هستند. حمید نظری یکی از زندانیانی که در روز 28مهر اعدام شد کارگر و سرپرست یک خانواده چند نفره بود که حتی قادر به تأمین هزینه درمان بیماری فرزندش نبود.

مقاومت ایران عموم مردم به‌ویژه جوانان غیرتمند در سراسر کشور را به اعتراض علیه مجازات اعدام و حمایت از خانواده زندانیان و اعدام شدگان فرا می‌خواند.


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
29مهر 1395 (20 اکتبر 2016)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae7f0138-506d-4b7e-9822-ac0191991a11"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات