728 x 90

اخبار علمی و فناوری,

موتور سیکلتی که هرگز زمین نمی‌خورد + تصویر

-

موتورسیکلتی که زمین نمی‌خورد
موتورسیکلتی که زمین نمی‌خورد
شرکت «BMW» به مناسب صدمین سال تأسیس خود، با رو نمایی از موتورسیکلتی پیشرفته‌ انقلابی در این صنعت به‌وجود آورد، زیرا این محصول هرگز به زمین نمی‌خورد تا جایی که موتورسوار می‌تواند بدون استفاده از کلاه‌ ایمنی نیز رانندگی کند.

 
این موتورسیکلت از سیستم (Motorrad Vision Next 100) استفاده می‌کند که در هر شرایطی تعادل موتورسیکلت را حفظ کرده و به این وسیله نقلیه درجه ایمنی بالای می‌دهد.

 
 
خبر رونمایی از این موتورسیکلت مدرن «BMW» که ظاهری بسیار زیبا و ایرودینامیک دارد به سرعت منتشر شده و از آن به‌عنوان انقلابی در صنعت موتورسیکلت سازی یاد شده است.

 
 
روزنامه دیلی میل در خبری خوش برای دوستداران محیط زیست، از صفر بودن میزان آلایندگی این موتور سیکلت نوشت.

 
 
در ویدیویی که فرانس پرس از ادگار هینریش مدیر بخش طراحی موتورسیکلت در شرکت «BMW» پخش کرده او به 'سیستم خود–تعادل' در این موتور سیکلت اشاره می‌کند که می‌تواند در هر شرایطی جان موتورسوار را حفظ کرده با هر واکنش ناگهانی از سوی او به‌طور خودکار با ارسال علامت، تعادل را برقرار، از راننده حتی در برابر خطرات بادهای تند حمایت می‌کند.

برای راندن این موتورسیکلت عینکی مخصوص در نظر گرفته شده که اطلاعات ضروری درباره وضعیت جاده و پیچ و خم‌های آن را در معرض دید راننده قرار داده، میدان دید او را تنظیم می‌کند.

چرخ‌های این موتورسیکلت طوری تعبیه شده که ضمن حفظ تعادل موتور حتی در سرعت صفر کیلومتر موتور به زمین نمی‌خورد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c4fe794-f556-471b-815c-713406515043"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات