728 x 90

سوريه,اخبار روسيه,

الجزیره: کشتار در حلب بر اثر بمبارانهای سنگین و جدید روسیه + تصاویر

-

کودکان اولین قربانیان حملات وحشیانه هوایی در حلب هستند
کودکان اولین قربانیان حملات وحشیانه هوایی در حلب هستند
الجزیره روز جمعه 23مهر گزارش داد 24نفر بر اثر بمبارانهای روسیه که بامداد امروز جمعه مناطق متعددی در حلب را هدف قرار داد کشته شدند، آنها همچنین از بمبهای فسفری و خوشه‌ای و سنگرشکن را استفاده کردند.

این منبع افزود: طی ساعتهای شب گذشته نیز مناطق شرقی حلب که تحت کنترل رزمندگان سوری است، شاهد بمبارانهای سنگین هواپیماهای روسی و سوری بود.
فعالان گفتند در مناطق الشعار و جادهٴ الباب و قاطرچی کشته و مجروحان بمبارانها هم‌چنان در زیر آوار قرار دارند... ...».
 

 

 
الجزیره: روسیه حلب را با سلاحهای نابودکننده بمباران می‌کند
خبرنگار الجزیره روز جمعه 23مهر از حلب گزارش داد هواپیماهای روسیه سحرگاه امروز جمعه دهها حمله هوایی به محله‌های مسکونی شهر محاصره شده حلب با استفاده از بمبهای فسفری و خوشه‌ای و سنگرشکن انجام دادند، در همین حال در انفجار جدیدی که حومه شمال حلب را هدف قرار داد، دهها نفر از رزمندگان اپوزیسیون کشته و مجروح شدند.
خبرنگار ما افزود که بمباران روسیه تعدادی از محله‌های تحت کنترل اپوزیسیون مسلح از جمله محله المیسر را هدف قرار داد.
فعالان گفتند که بیشتر حملات سحرگاه امروز محله‌های محاصره شده بود که اغلب آنها در قسمت شرق شهر قرار دارند، آنها افزودند که حمله به محله طریق الباب منجر به زخمی شدن تعدادی شد، در همین حال برخی نیز از زیر آوار یکی از ساختمانهایی که هدف قرار گرفته است گیر کرده و در تلاش برای نجات آنها می‌باشند.
الجزیره افزود: روز پنجشنبه نیز در حملات روسیه 15نفر و برخی توسط نیروهای رژیم سوری کشته شدند، و میزان تلفات در حلب طی 48ساعت به 90 کشته رسید، همچنین دهها تن زخمی شدند، حملات دیروز در حومه حلب شامل شهرکهایی مانند حیان، بیانون، کفرناها و عندان بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/37fed5f6-b811-401c-b0e9-5e5f4e464282"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات