728 x 90

اخبار حوادث,

کشته شدن دو خلبان سپاه پاسداران در سقوط هواپیمای سبک در ایرانشهر

-

سقوط هواپیمای سپاه درایرانشهر
سقوط هواپیمای سپاه درایرانشهر

قرارگاه موسوم به قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران روز دوشنبه 19مهر اعلام کرد یک فروند هواپیمای فوق‌سبک «جایروپلن» این قرارگاه، با دو سرنشین، در هنگام بازگشت از «ماموریت شناسایی» در منطقه ایرانشهر «دچار سانحه شده است». هر دو سرنشین‌ این هواپیما کشته شدند

در اطلاعیه‌یی که سپاه پاسداران ۱۹ مهر ماه در مورد سقوط این هواپیمای فوق‌سبک منتشر کرده، دلیل سانحه، «برخورد با کابل‌های برق» عنوان شده است.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ـ تسنیم ـ می‌گوید «یک منبع آگاه» در زاهدان «ضمن تکذیب برخورد این هواپیما با کابل برق» گفته است «خلبانان سپاه کاملاً منطقه را می‌شناسند و در مورد محل کابل‌های برق آگاهی کامل دارند».

خبرگزاری ایسنا به‌نقل از این بیانیه محل حادثه را «حوالی ایرانشهر» عنوان کرده بود. خبرگزاری تسنیم در گزارشی گفته بود هواپیما در «منطقه ایرانشهر و در نقطه صفر مرزی (ایران و پاکستان) » سقوط کرده است و سپس گزارش داد «محل دقیق وقوع حادثه»، منطقه «نوک‌آباد» در ۲۵ کیلومتری ایرانشهر است.

ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و از جمله شهرهای ایران با «فرمانداری ویژه» محسوب می‌شود که اختیاراتی فراتر از فرمانداری دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1438b919-7f69-4c4e-8f4c-a085240b9281"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات