728 x 90

خودسوزى,

خودسوزی اعتراضی یک زن ۳۰ساله در بلوار کشاورز تهران

-

خودسوزی
خودسوزی
صبح امروز شنبه 17مهر زنی 30ساله در یک حرکت اعتراضی در ملأعام در بلوار کشاورز تهران با ریختن بنزین به روی خود، دست به خودسوزی زد.

بنا‌ به گزارشهای منتشر شده این زن که از ناحیه صورت و دست و دیگر نواحی بدن دچار سوختگی شده، به بیمارستان موسوم به مطهری تهران انتقال یافت.

آمار خودکشی و خودسوزی در ایران تحت حاکمیت آخوندها در ماه‌های اخیر افزایش یافته است. بر اساس آمارهای منتشرشده، در ایران از هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت کشور ۶ نفر در سال به‌دلیل خودکشی جان خود را از دست می‌دهند. اقدام به خودکشی ۲۰ برابر مواردی است که به مرگ ختم می‌شود.

خاطر نشان می‌شود خودکشی زنان و دختران جوان در نظام زن‌ستیز آخوندی نتیجه بلافصل تأثیر بحرانهای رژیم ساخته با خانوارهای ایران و فشار فقر و محرومیت بر جوانان و حتی نوجوانان و کودکان است.

فاجعه دردناک و تأسف‌بار خودکشی‌های متعدد در ایران تحت حاکمیت آخوندی در اثر گسترش فقر و ناامیدی و در اعتراض به اقدامات ستمگرانه رژیم آخوندی در حال گسترش است.
احمد حاجبی از روسای وزارت بهداشت رژیم در جلسه‌یی در روز یکشنبه 19 اردیبهشت 95 اعتراف کرد: ”سن خودکشی بین 15 تا 24سال رسیده است. افراد بیکار بیش از دیگران دست به خودکشی می‌زنند همچنین میزان خودکشی در روستا‌ها ۳۰ درصد و مناطق شهری به ۷۰ درصد رسیده است“.
خبرگزاری حکومتی ایسنا که این خبر را منعکس کرد افزود: ”از تعداد افرادی که سال گذشته در ایران دست به خودکشی زده‌اند تا کنون آماری از سوی وزارت بهداشت منتشر نشده است. اما بر اساس گزاش ۲۶ مرداد سال ۱۳۹۳ روزنامه مشرق و به‌نقل از رئیس سازمان پزشک قانونی کشور، در سال گذشته ۴۰۵۵ نفر بر اثر خودکشی در ایران فوت کرده‌اند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e993b500-4ef6-4226-b118-e7e98e47a347"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات