728 x 90

فقر در ایران,اعتياد و مواد مخدر,

روزی که با هم می‌خونیم سرود پیروزی

-

گسترش فقر و اعتیاد
گسترش فقر و اعتیاد
سالهای خیلی دور که بچه بودم، یادمه که جنگ شروع شد. ما اون موقع خونمون میدون شوش محله دروازه غار بود، جایی که پر بود از افرادی که معتاد و اکثراً هم بیکار.

البته اون روزگار بیکاری زیاد معنا نداشت چون اگه بیکار بودی باید می‌رفتی جبهه تا کشته بشی یا از فرط اعتیاد بمیری. البته علت اعتیاد و بیکاری رو اون زمان می‌گفتن شاه بوده و الآن هم که جنگه، ما تمام هم و غم‌ممون رو را می‌گذاریم برای جنگ و نمی‌تونیم فعلاً کاری بکنیم و انشاالله اگه جنگ تموم بشه همه چیزو درست می‌کنیم. اصلاً ما برای همین انقلاب کردیم.

جنگ بعد از ۸سال و کشته شدن هزاران جوون مملکت بدون نتیجه تموم شد. گفتیم که خب حالا دیگه باید به داد مشکل بیکاری و اعتیاد رسید.. که گفتند، نه الآن باید خرابیهای جنگ رو درست کنیم، بودجه نداریم و یک سری برنامه‌هایی اومد به نام برنامه توسعه ۵ساله که هنوز هم هی میگن برنامه ۵ساله اول، دوم و سوم و همینطور این برنامها رو ادامه دادن و هی براشون بودجه‌ها رو بالا کشیدند و یه آب هم روش و هزاران طرح نیمه تمام و نیمه کاره و غیرقابل استفاده باقی ماند و اگه هم کسی اعتراض می‌کرد می‌شد ستون پنجم و سرکوب و اعدام و شکنجه و زندان.

سالها گذشت و ما گفتیم اگه فلان کس در انتخابات پیروز بشه، همه چی درست میشه، دیگه بیکاری و فقر درست میشه، اما اون هم اومد ولی خبری نشد و دزدی پشت دزدی رو می‌شد امثال جزایری و غیره..

احمدی‌نژاد اومد گفتند از جنس مردمه، قیافشو ببین، خودش درد کشیدس. حتماً مشکل اعتیاد و بیکاری حل میشه. ۸سال گذشت و اون با انبوهی پول نفت، دزدهای دونه درشتی مثل رحیمی و بقایی و.. به‌جا گذاشت و پولهایی که دم تیغ آمریکا داد و پولهایی که خودش برد و حیف و میل کرد اموال ملتو در پروژه هسته‌یی و مسکن به‌اصطلاح مهر و غیره. دوران به‌اصطلاح نکبت اون هم به قول اصلاح‌طلبان تموم شد.

شد نوبت شیخ اصلاحات با ریش نسکافه‌ای که با یک کلید آمد که گفتیم آخ جون این دیگه درستش میکنه... . که بیش از سه سال گذشت که اعتیاد و بیکاری که تموم نشد هیچ، بیشتر هم شد. هر چی اون یکیها اموال مملکتو ریختن تو تنور جنگ و دزدی و هسته‌یی این یکی هسته‌یی رو که انگار نه انگار داد رفت، تازه دزدها هم در دوره این آقا یه خورده با کلاس‌تر شدن و به‌سطح وزرا و روسای بانکها و اینها رسیدن و این نشان پیشرفت مملکت در دوران ایشون بود، اون وقت ایادی استکبار و بیگانه میگن مملکت پیشرفت نکرده،

خلاصه الآن میخوام این سؤالو از خودم و شما بپرسم، الآن که تو این سالها انقلاب شد چه اتفاق تازه‌یی افتاده چه چیز تازه‌یی رخ داده، انقلاب کردیم مملکت درست بشه اما به دست این دزدها بدتر شد. حالا آیا وقت تغییر نشده؟ آیا وقت این نشده که خودمونو و آینده فرزندانمون رو نجات بدیم.

و حالا یه سؤال از این آخوندا دارم، شما چکار کردین برای این مملکت، جز این‌که ویران کردین و بردید، جوناشو به سمت اعتیاد کشوندین و بهترین اونها رو زندان کردین و کشتین و پدر این ملت رو در آوردین.

پس ما مردم ایرون یه راه بیشتر نداریم و اونم این‌که باید فرش زیر پای این آخوندها رو بگیریم و بتکونیم و بریزیمشون تو خلیج فارس و دریای خزر.. این سرنوشت آخوندها به دست مردم بزرگ ایرون و به دست فرزندان اونا در ارتش آزادیه. روزی که با هم می‌خونیم سرودی پیروزی رو

ع. س - مهر95.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b93f9129-9be9-483f-ae36-419bf0f42b79"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات