728 x 90

اخبار اعتراضى,

مردم مریوان بار دیگر در اعتراض به تردد تانکرهای سوخت تظاهرات کردند + تصاویر

-

مردم مریوان بار دیگر در اعتراض به تردد تانکرهای سوخت تظاهرات کردند
مردم مریوان بار دیگر در اعتراض به تردد تانکرهای سوخت تظاهرات کردند
مردم مریوان روز پنجشنبه 15مهر به‌رغم تهدید کارگزارن رژیم، بار دیگر در اعتراض به تردد تانکرهای سوخت در جاده‌های این شهرستان در فلکه 'بیسارانی تظاهرات کردند.

 
تظاهر کنندگان نسبت به کم‌توجهی کارگزاران رژیم به حوادث ناگواری است که تانکرهای حمل سوخت سالانه در جاده‌های این منطقه به بار می‌آورند اعتراض کردند.

 
همزمان با برگزاری این تجمع اعتراضی، نیروهای امنیتی و ضدشورش به‌منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در اماکن عمومی مریوان مستقر شده و به‌حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

 
اعتراضات مردم مریوان پس از آن صورت می‌گیرد که ساعت ١٠ شب سه‌شنبه ششم مهرماه در جاده نگل ـ مریوان در پی واژگون شدن یک تانکر سوخت، ٦ اتومبیل دیگر نیز دچار حادثه شده و 4تن جان باختند.

 
 
 
خاطرنشان می‌شود محمد فلاحی، فرماندار رژیم در مریوان روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه ضمن درخواست لغو تجمع عصر روز پنجشنبه از مردم شهرستان گفت: 'مجوز هیچ‌گونه تجمع و راهپیمایی در شهرستان مریوان صادر نشده است. با هر نوع تجمع و راهپیمایی غیرقانونی و بدون مجوز رسمی برخورد قاطع می‌کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae7dd21b-4032-4e90-9323-87b97e5d9a36"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات