728 x 90

اخبار اعتراضی,

تجمع اعتراضی مالباختگان شرکت سایه گستران

-

تجمع اعتراضی سایه گستران
تجمع اعتراضی سایه گستران
روز دوشنبه ۱۲مهر ماه جمعی از مالباختگان شرکت «سایه‌گستران زندگی ایرانیان» تجمع اعتراضی در مقابل دادسرای شعبه ۳۱ واقع در خیابان شریعتی برگزار کردند. مالباختگان در این تجمع خواستار ارسال پرونده‌های باقیمانده کلاهبرداری این شرکت به دادگاه شدند.

شرکت تعاونی «سایه‌گستران زندگی ایرانیان» تحت مدیریت «امیر شریفی» است که از طرف دولت احمدی‌نژاد به‌عنوان کارآفرین برتر استان البرز در سال ۹۱ معرفی شده و در سفرهای استانی آن دولت حضور داشته است. این شرکت با مجوز رسمی وزارت جهاد کشاورزی و وزارت تعاون، جهت ایجاد مشاغل خانگی و با «تبلیغات گسترده صدا و سیما» در شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، اقدام به جذب سرمایه‌های مردمی در راستای «اقتصاد مقاومتی» ذیل عنوان «تولید کود ارگانیک ورمی کمپوست» و محصولات کشاورزی وابسته از طریق دفتر مرکزی کرج، تهران و نمایندگی‌های مستقر در شهرهای مختلف کشور نمود. اما پس از یک‌سال (توأم با کسب نقدینگی بسیار بالا)، ناگهان دفاتر شرکت تعطیل و «امیر شریفی» متواری شد که بعد از مدتی، با اعلام «عدم تأمین جانی» از سوی طلب‌کاران و مالباختگان، خود را به مقامات کشور معرفی نمود و از آن زمان تا کنون در زندان به‌سر می‌برد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d6438ecd-e967-4314-8193-640f4ce25ec6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات