728 x 90

اخبار اعتراضی,

فراخوان اتحادیه آزاد کارگران ایران به تجمع اعتراضی در روز چهارشنبه ۱۴مهر به مناسب روز جهانی معلم

-

فراخوان اتحادیه آزاد کارگران ایران به تجمع اعتراضی
فراخوان اتحادیه آزاد کارگران ایران به تجمع اعتراضی
اتحادیه آزاد کارگران ایران روز سه‌شنبه ۱۳ مهر طی بیانیه‌یی به‌مناسبت روز جهانی معلم به تجمع اعتراضی در روز چهارشنبه فراخوان داد.

در بیانیه‌این اتحادیه آمده است: «اولین تصویری که از معلم بودن در ذهن و تار و پود هر انسانی نقش می‌بندد، اعتماد عموم مردم به این بزرگان و مسئولیت بالای این قشر به‌عنوان یک نقطه رجوع برای همه آحاد مردم زحمتکش از کارگر تا استاد دانشگاه و پزشک و مهندس است. اما چیزی که در این 37 سال گذشته اتفاق افتاده است تحقیر و سرکوب این انسانهای تاریخ ساز و در مقابل دفاع جانانه انسانهای بی‌نظیر و از جان گذشته یی هم‌چون فرزاد کمانگر و انسانهای مقاوم و پر شوری هم‌چون باغانی، هاشم خواستار، رسول بداقی، اسماعیل عبدی، محمود بهشتی لنگرودی، بهلولی، نیک نژاد و دهها و صدها معلم شاغل و بازنشسته‌ی به نام و بی‌نام و نشان از شان و مقام معلم و انسانیت انسان بوده است که دیر یا زود پیروز هر صحنه تحولی در تاریخ ایران و جهان خواهند بود. همه باهم دوشادوش معلمان، روز جهانی معلم را با تجمع و اعتراض به شرایط فلاکتبار کنونی و با یاد فرزاد عزیزمان گرامی خواهیم داشت.

زنده باد یاد و خاطره فرزاد کمانگر
زنده و پایدار باد اتحاد کارگران و معلمان ایران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7fb016df-e3ca-4b5a-b294-f7c7d73a83f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات