728 x 90

ترس رژيم ایران از قیام,

گسترش «گناه» ولایت‌ستیزی! در میان جوانان

-

ترس رژیم از جوانان
ترس رژیم از جوانان
حرفهای یک مهرهٴ باند خامنه‌ای به نام «هدایت‌خواه»، که در گذشته عضو مجلس ارتجاع هم بوده و رسانه‌های رژیم روز 9مهر حرفهای او را بازتاب دادند قابل‌توجه است. این مزدورِ وحشت‌زده می‌گوید: «راههایی که دشمن... در پیش می‌گیرد، ایجاد شبهات اعتقادی و آلوده کردن جوانان به گناه است». (سایت حکومتی صبح زاگرس – 9مهر95)

شاید همه تعجب کنند که آخوندها و مزدورانشان که سراپا غرق در گناه و دروغ و فریب هستند، چه شده که نگران این هستند که جوانها به گناه آلوده نشوند؟ نیازی به جستجوی جواب نیست، همین مزدور رژیم، بلافاصله منظورش از «گناه» را، روشن می‌کند و می‌گوید: «ولایت مداری ویژگی مهم برای ادامه راه شهداست و بی‌شک توسل به شهدا راه نجات نسل جوان ما از انحرافات است».

پس گناه در فرهنگ آخوندی، یعنی در افتادن با پدیده شوم و نحس «ولایت‌فقیه!». همان چیزی که این مزدور هشدار می‌دهد که دشمن آن را در بین جوانان گسترش می‌دهد. که معنی دقیق آن می‌شود گناه ولایت‌فقیه ستیزی!.

واقعیت این است که رژیم حق دارد بترسد و این‌طور هشدارهای پیاپی نسبت به خطر تاثیرگذاری دشمن بر روی جوانها را بدهد. آخر می‌داند که چه پتانسیل انفجاری بنیان‌کنی در نسل جوان ایرانی وجود دارد و این نسل چه کینه‌ای به ولایت‌فقیه و نظام ارتجاعی آخوندی دارد. به‌ویژه ‌این‌که دشمن اصلی این نظام یعنی مقاومت ایران که شعار و خطش سرنگونی بی‌شکاف این رژیم است، بی‌شکاف این پتانسیل انفجاری را، در راستای سرنگونی رژیم، سمت و جهت می‌دهد.

بنابراین در این رژیم هر کاری مجاز است و گناه نیست، الا گناهی که راه به مقابله با رژیم جهل و جنایت ولایت‌فقیه ببرد. بعبارت دیگر ”حفظ نظام “که از ”اوجب واجبات “است باید که به هر قیمتی خدشه برندارد، حالا قیمت آن فقر و بدبختی و بیکاری و کارتن خوابی، کودک فروشی و.. یک ملت بزرگ باشد، هیچ اشکالی ندارد. اگر غارت و چپاول اموال مردم هم نیاز این برپا ماندن است دیگر گناه نیست، چنان‌چه می‌شود در این نظام دست یک کسی که یک دزدی ساده به‌خاطر نیاز و فقر داشته را دست برید ولی دزدان میلیاردی راست راست بگردند با حداکثر به‌خاطر سوپاپ اطمینان، در اتاقهای مخصوص چند صباحی را در زندان بگذرانند.

آری جرم و گناه تنها سیاسی بودن و ضد ولایت‌فقیه بودن است و جوانها نباید به این نزدیک شوند. این‌که این همه لجن‌پراکنی علیه مقاومت بزرگ مردم ایران صورت می‌گیرد و اخیراً اوج بی‌سابقه‌یی یافته است، علتش همین است که نباید به این مقاومت سرنگون کننده نزدیک و گناه بزرگ را مرتکب شد. به‌خصوص پس از جام زهر برجام و تضعیف رژیم و انتشار نوار آقای منتظری، رژیم از اقبال جوانان به تنها مقاومت سرنگونی طلب بیش از پیش هراسان است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/00d783c1-e2f3-40dd-890f-8e3d33068bc0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات