728 x 90

تصادفات رانندگى,

واژگون شدن مینی‌بوس و مصدومیت ۱۲کارگر در بوکان

-

مینی بوس واژگون شده
مینی بوس واژگون شده
مینی‌بوس حامل کارگران مسیر بوکان به بخش سیمینه بر اثر بروز حادثه دچار واژگونی شد و ١٢ کارگر مسافر آن زخمی ‌شدند. کارگران برای برداشت چغندر قند عازم مزارع اطراف روستای "حسین مام" بوده‌اند. کار در مزارع کشاورزی جزو مشاغل فصلی و غیردائم محسوب می‌شوند. این کارگران از بیمه و دیگر مزایای حمایتی بی‌بهره هستند.
خاطرنشان می‌شود طی دو روز گذشته، بر اثر تصادفات رانندگی دهها تن کشته و زخمی شدند.

از جمله صبح روز چهارشنبه 7مهر بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده سرچم - اردبیل 14نفر از مسافران مصدوم شدند

روز سه‌شنبه 6مهر در 70 کیلومتری محور سنندج ـ‌ مریوان بر اثر برخورد دو دستگاه تریلی حاوی سوخت با 4 خودرو، هر 6 خودرو طعمه حریق شدند. بر اثر این حادثه 7 مسافر در آتش سوختند.2نفر نیز مصدوم شدند که به بیمارستان منتقل شدند.

روز سه‌شنبه ششم مهر همچنین بر اثر تصادف یک دستگاه تریلی و یک دستگاه مینی‌بوس حامل معلمان در کی شازند متأسفانه 3 معلم کشته و 10 معلم دیگر نیز مصدوم شدند.

بامداد روز سه‌شنبه همچنین در محور ساوه- همدان با واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس، متأسفانه یک نفر کشته و ۳۴ نفر دیگر مصدوم شدند.

خاطرنشان می‌شود روز دوشنبه پنجم مهر پاسدار موسی امیری سرکرده راهنمایی و رانندگی رژیم به وضعیت نابسامان جاده‌ها و آمار مرگ در آنها اعتراف کرد و گفت ”در شهریور 810نفر در جاده‌های کشته شدند که در مقایسه با 5سال گذشته بی‌سابقه بوده است و نسبت به سال قبل ۳.۶ درصد افزایش یافته است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e3f168a-1211-4ad1-ad2d-ed078f7db2ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات